Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Amanda & Sita
#3083753
Zou een hond misselijk kunnen zijn en opeens niet goed tegen het barfen kunnen? Los van het feit of ze allergisch is voor bepaalde diersoorten. Ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met honden die dat hebben? En zo ja, wat waren de symptomen, hoe merkten jullie dat je hond misselijk was / last van het vlees had?
Door Simone V
#3084494
Mijn Sita is zo heel af en toe misselijk, maar dat is dan van een virusje of zo...ze eet dan 1 of 2 dagen niet en daarna vreet ze haar vlees weer als een bootwerker  :D
ik kan me wel voorstellen dat een bepaald diersoort niet goed valt en dat ze daar niet lekker van worden, maar van BARFen in het algemeen misselijk worden, lijkt mij stug...
Door Aprilsnow
#3084644
Ik heb wel het idee dat het ei van ons het minder goed doet op gevogelte(botten). Op de dagen dat we kwartel/parelhoen/fazant/kip karkas voeren heeft hij dunnere ontlasting dan op de dagen dat hij konijnkarkas of reerib krijgt. Hij is dan ook onrustiger/drukker en geeft de indruk dat hij zich niet zo fijn voelt.
Maar opeens er niet tegen kunnen betwijfel ik eigenlijk.

Waar ben je eigenlijk naar op zoek? Heb je een ervaring ergens mee waarom je de vraag stelt?
Door wakeupkitty
#3085372
Een allergische reactie kan altijd vroeg of laat komen of de allergie kan veranderen. In doorsnee wordt je het snelst allergisch tegen iets waarmee je het vaakst in contact komt/dit geval gegeten wordt.
Of misselijkheid onder allergie valt?
Kan deze niet eerder te maken hebben meteen reactie van de maag op... of stress?
Ik heb laatst wel gemerkt dat ontlasting anders was (geel) na eten van eend maar dit kan ook toeval geweest zijn.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door