Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3084213
Afbeelding
Afbeelding
En Lizzy de Teckel speelt dolgraag mee! Kan toch ook echt heel leuk gaan hoor, kinderen en honden. Het blijft opletten, maar ook genieten als zowel kind als hond het leuk vindt!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3084230
Wordt al een flinke jongen zeg!

En ja, kinderen en dieren kan prima samengaan zolang het maar onder begeleiding gaat en ze elkaars grenzen leren lezen  ;)
Wel een perfecte timing met de foto van de lebber  :smitten:
Door Ruisje
#3084236
Wat een leuke foto's!!! Zoveel plezier samen, daar geniet je toch van! En de 'ik vind jou lief' lebber maakt het plaatje compleet. :smitten:
Door Jantina
#3084242
MarijeEnBoomer schreef: Een mini John Deere  :D :D :D
Jaaa, zelfde als papa natuurlijk  :P. De paarden geeft hij geen moer om helaas, maar de trekkers, dat is zijn lust en leven.

(Het kusje is natuurlijk niet echt vers voeren verantwoord maar mijn kind overleeft het wel voor de bezorgden, hij krijgt ze regelmatig van 'Lizzy de lebberkont' zoals we haar noemen. )
Door Jantina
#3084249
dinky89 schreef: Wordt al een flinke jongen zeg!

En ja, kinderen en dieren kan prima samengaan zolang het maar onder begeleiding gaat en ze elkaars grenzen leren lezen  ;)
Wel een perfecte timing met de foto van de lebber  :smitten:
18 maanden alweer! Absoluut, hij weet ook heel goed dat hij onze Bas niet mag benaderen. Die wil alleen buiten met hem spelen, maar binnen blijft hij Fedde een eng wezen vinden. Daar kijken we dus erg goed mee uit en we hebben een sluizensysteem in huis gemaakt met traphekjes tussen vrijwel alle deuren zodat we redelijk wat veiligheid in kunnen bouwen. Je kan van een kind van 18 maanden niet verwachten dat hij in een onbewaakt moment niet toch even gaat uitproberen om naar Bas te gaan, dus die verantwoordelijkheid ligt bij ons.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3084279
Jantina schreef: (Het kusje is natuurlijk niet echt vers voeren verantwoord maar mijn kind overleeft het wel voor de bezorgden, hij krijgt ze regelmatig van 'Lizzy de lebberkont' zoals we haar noemen. )
Kan me niet voorstellen dat iemand hier daar bezorgd over is... Is goed voor z'n weerstand!
Beter dan een kind dat de hele dag wordt schoongepoetst  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door