Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door meili-chrissie
#3084116
Hoi Lizzy , dankjewel voor je reactie !
volgens mij heb ik dat inderdaad ergens gelezen dat mensen de dure soort betaalden en een andere fles geleverd kregen ..

gebruik je het nog steeds ? en welke variant zou ik het beste nemen ?
Door Lizzy
#3084538
Hoe het zit met die varianten... Voor mij is het te lang geleden, ik weet het niet meer. Maar Cindy de Wolf (ook lid van Barfplaats) weet dat nog wel! Ik zou haar even een PB sturen als ik jou was. Geef je haar de link naar dit topic  :)

Ik gebruik het al zo lang niet meer, omdat mijn hond die het nodig had (Brutus) op ruim 14 jarige leeftijd is ingeslapen en dat is al weer bijna 5 jaar geleden.
Door meili-chrissie
#3084584
sorry voor de late reactie Lizzy
ik moet mijn limiet nog verhogen van mijn creditcard .. dus tot op heden is de bestelling nog niet gedaan . op dit moment zijn er 2 soorten op de site : 1 met 32 oz geen idee wat dat inhoud met duivelsklauw en yucca , en 1 met 8 oz , een witte ronde kleinere fles lijkt dat .
Wat me een beetje stoort is de minimale informatie op de site zo kan ik bijvoorbeeld niks terugvinden over de dosering en de inhoud van de flessen ???
Door Cindy de Wolf
#3084675
die van 32oz en van 8oz zijn exact hetzelfde. Het enige verschil is de inhoud. 32 oz is 946ml en 8oz is iets van 250ml. Yucca en duivelsklauw zijn beide pijnstillend, je kan deze 2 ingrediënten ook los kopen in NL. Verder is er verschil tussen de europese corta deze http://www.cortaflex.nl/ en de Amerikaanse. In de Amerikaanse zitten meer stoffen die in de EU eigenlijk niet zouden mogen. De flessen zijn een jaar of 4 a 5 geleden aangepast zodoende is er tijdelijk een overlap geweest van oude en nieuwe voorraad.
Door meili-chrissie
#3085191
gedoe met de betaling ..visa heeft goedkeuring gegeven voor de betaling ..en entirelypets zegt weer dat de betaling niet gedaan kan worden  :o
niet grappig ..ik heb 150 euro betaald zie ik in mijn creditcard account ?!
Door meili-chrissie
#3093807
De Corta RX uit  Amerika is binnen ,

er staat  een hele waslijst achterop met benamingen waar geen glucosamine of chondroitine en msm opstaat terwijl dat wel voor op de fles staat  :(

is het echt een goed werkend product ?

mag ik het ook preventief aan mijn jonge hond geven van 27 maanden ?

en voor honden met een gewicht van 23 kg zit ik dan met 3,15 ml goed per dag per hond ?
op de verpakking staat per 40 lbs 2,5 ml

ik hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vragen ,alvast bedankt !  ::)
Door Lil
#3093816
ik kan je maar met 1 vraag helpen: preventief is geld weggooien. Dat heeft echt geen zin. Daarbij denk ik persoonlijk dat onnodig supplementeren niet goed/gezond is.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door