Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3083162
Wie heeft er een? En hoe vind je het?  :)
Vergeleken met andere geurproducten?



Was vanmiddag in een kookwinkel (natuurlijk  ;D)  en daar rook het ontzettend lekker. Oké, er werd niet gekookt, dan zou het misschien nog lekkerder ruiken.  :biggrin2: 

Maar hoe dan ook, het bleek Lampe Berger te zijn. Jeetje zeg, dat was voor het eerst dat zo'n luchtje echt lekker vond!
Geurkaarsen/oliebranders/geurstokjes, ik heb er veel geroken maar het paste allemaal niet bij mij. Ik loop zo snel mogelijk door de afdeling geurkaarsen bij de Ikea, de bamboestokjes van de Rituals kunnen me ook niet bekoren, en in een Lush winkel krijg ik binnen vijf minuten hoofdpijn.  :-[


Maar deze wil ik wel!
http://www.lampeberger.nl/modellen-en-p ... arree.html



Gebruiken jullie zoiets, en wat is dan je favoriete luchtje?  :)
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3083178
Ik heb er 1 die ik bij tijd en wijle veel gebruik. Nu alweer een tijd niet aan gehad. Op zich heel fijn product maar best wel aan de prijs.

Ik gebruik graag  de cotton dream, of de jasmijn.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3083203
Dat is precies degene die wij hebben. Eigenlijk alleen aangeschaft voor het huis te verkopen. Stond voor de bezichtigingen aan.
Het werkte wel goed. Ik had neutral en ocean geur gemengt, wat mij betreft rook het nog te sterk, dus voor mij meer neutral minder geur. Ik houd nl. totaal niet van parfum en luchtjes, sterker nog ga vaak over mijn nek. Dus nog iets verdunder en ik zou het wel ok vinden denk ik, werkt ook wel handig.
Dus rest van luchtjes ken ik er niet van, maar zelf houd ik niet van zoete luchtjes, dan is ocean wel goed.
Door Jantina
#3083221
Wij hebben m ook en ik kan deze gebruiken zonder hoofdpijn te krijgen . Ik vind het wel prettig om te verdunnen vaak. Dan is de geur nog subtieler. Ik wissel af qua geurtjes.
Door Brigitte
#3083257
Ik heb er ook een, en meng de geurende olie met de neutrale, ongeveer in 1 deel geurend en 2 delen neutraal, zo blijft het een subtiel geurtje.
Door K&D
#3083294
Lampeberger ken ik niet. Ik gebruik waxmelts van puresoap of maak zelf melts met ecosoya en zo mogelijk natuurlijke geurstof.
Door Nynke
#3083461
ik vind de Lampe Berger luchtjes vies, maar we hebben een geuroliebrandertje en daarin vind ik de White Musk van The Body Shop wel heel lekker ruiken  :) :)

Die zeepdingetjes vind ik ook heel vies  :-X
Door Nadia
#3083590
Wij hebben er een. Exact dezelfde als je laat zien.
Met een fruit cocktail geurtje erin. Heel vies. Ik wil een ander geurtje maar me nog niet de moeite genomen om te wisselen.
Door tt-tjes
#3083850
Yep, ik heb er 2 van Lampe Berger en 2 van Ashleigh & Burwood. Van Lampe Berger ben ik helemaal weg van de geur Cedre du Libanon. Bij Ashleigh & Burwood de geur Moroccan Spice.

Ik meng wel altijd half neutraal, half geur. Ik gebruik ze regelmatig. Fjurdy poept op dit moment regelmatig binnen en an heb ik heteen half uur aan en dan ruikt het toch wel wat frisser.
Door Anthraciet
#3083876
Ik heb geen Lampe Berger, die vind ik te duur en te nadrukkelijk aanwezig.

Ik gebruik het liefst waxmelts, maar dan niet die standaard dingen uit de winkel, want die meuren inderdaad de tent uit.
Er waren een paar adressen waar ik fan van ben, maar de meesten zij er helaas niet meer. Maar goed dat ik nog een achterlijke voorraad heb liggen.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door