Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3082864
Angelique schreef: Haha, nee, ik woon niet in Vroomshoop  :biggrin2: 

Maar dit is toch een heel net beschaafd startionwagentje.
Hahahaha, iedereen hier heeft het over de auto/het huis, terwijl ik bij al die haarballen slechts aan de hondjes van Angelique dacht  :biggrin2:
#3082868
Maxi's 3-tal schreef: Noem jij Angelique nu gek?
Ik wist niet dat je haar zo goed kon joh. :biggrin2: :sofa:
Ik zou niet durven  ::) Maar hoor mijn hele leven al dat mijn gebrek hondengek is... En dan heb ik er slechts drie (tot voor kort vier), en dan ook nog formaat ienie mienie... De reacties als men je ziet lopen: Tjonge jonge, die heeft wel víer/dríe honden!  :-X Tskkk... Dus tja, als ik dan zoveel bobtails gezellig met z'n allen die auto in zie springen  :D Moet zeggen dat het wel heel gemoedelijke honden zijn. Als je het gekijf soms tussen mijn terriërs hoort...  :-\ :-X Krengen zijn het. Lieve krengen  :-* , maar wel krengen  ::)
#3082874
nova schreef: ik vind dat die honden maar beschaafd in de auto springen. hier maken minder honden  veel meer herri voordat ze met zn drietjes ingestaptsprongen zijn
Klopt, vond het er gemoedelijk aan toe gaan. Zal ongetwijfeld ook met het ras te maken hebben. Het ziet er uit als: Jongens, we hebben een feestje, wie doet ermee?!  :biggrin2:
Mijn krengetjes hebben eerder zoiets van: Wat jij ook in de auto?? Het is toevallig míjn auto! Grrrrrr.... Vooral dat meiske... (Ik zag vanmiddag b.v. op de cam dat mevroi de 10-jarige blinde Kruimel weigerde door het hondenluik naar binnen te laten >:( ). Maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben dat hondjes/baasjes vaak veel van elkaar weghebben. Ik heb krengen, die eigenlijk een heel klein hartje hebben maar wél een grote bek....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door