Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3040016
[quote="WillyP"]
Contact gehad met Tannetje.

Ze heeft pas weer tijd na juni 2015. Da's te laat voor mij. En ze komt in de tussentijd ook niet echt in de buurt, voor mij in ieder geval te ver weg.

Ik ga nu via mijn eigen dierenarts laten titeren en dat doet mijn dierenarts in overleg samen met Tannetje. De kosten zullen wel hoger zijn, maar dat valt weg tegen de reiskosten die ik niet heb.

Mochten er toevallig meer mensen zijn die toch mee willen doen om te titeren (in Biggekerke) dan kan ik dat aan mijn dierenarts vragen of dat mogelijk is. Ze stuurt waarschijnlijk wel de titertesten op naar Tannetje. Maar dat hoor ik pas nadat zij contact hebben gehad met elkaar.

Ik hoor daar nog van via mijn eigen dierenarts. Ik zal dan in januari de titertest laten doen als het goed is.
[/quote]Dank je WillyP voor alle moeite die je hebt gedaan...ik ga dan de DA hier in de buurt eens polsen, misschien is hij bereid een titerbepaling te doen, voor mij dan ook wel wat duurder, maar allah, het zij zo....
#3040211
[quote="Annemarie Rijnveld"]
Dank je WillyP voor alle moeite die je hebt gedaan...ik ga dan de DA hier in de buurt eens polsen, misschien is hij bereid een titerbepaling te doen, voor mij dan ook wel wat duurder, maar allah, het zij zo....
[/quote]

Dat dacht ik ook: het zij zo. 't is niet anders.
#3054369
Hoe bedoel je?

Ik heb gisteren een pb naar Erica van Lisdonk gestuurd en zij heeft mij op de lijst erbij gezet. Ze heeft nu 14 honden, met mij erbij denk ik 16 en er kunnen 40 honden komen. Ik weet niet of de post is geplaatst op de site van Tannetje Koning.
#3054386
[quote="WillyP"]
Hoe bedoel je?

Ik heb gisteren een pb naar Erica van Lisdonk gestuurd en zij heeft mij op de lijst erbij gezet. Ze heeft nu 14 honden, met mij erbij denk ik 16 en er kunnen 40 honden komen. Ik weet niet of de post is geplaatst op de site van Tannetje Koning.
[/quote]Tis al opgelost, Erica heeft een PB naar mij gestuurd :)
#3081118
Net bericht gehad van Erica dat het helaas vol zit met 36 honden aangemeld
Mocht er nu iemand toch niet kunnen vrijdag zou die dat hier willen doorgeven dan.
Misschien dat ik dan toch nog kan.

Gr Rian,ijuba,Fynn ,Asani en Sies
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door