Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Nathalie van H
#3082549
Gisteren is Senna geopereerd. Het uitwerken van de narcose vannacht, was redelijk piepend en ook met stukjes slapen tussendoor. Nu sinds 5 uur ligt ze aan een stuk door hard te janken. Ben even radeloos? Herkent iemand dit?
Gebruikersavatar
Door *Remy*
#3082553
Is het niet dat ze nu jankt van de pijn? Heb honden vaker jankend zien bijkomen als gevolg van de narcose, maar Senna is zei je gisteren geopereerd. Sorry, weet niet of dit nog een na-effect van de narcose is. Heeft ze voor vandaag al pijnstilling gehad? Wanneer je het niet vertrouwt zou ik de dierenarts bellen.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3082567
Hoogstwaarschijnlijk is dat een nawerking van de narcose (een soort hallucineren zeg maar). Als het goed is is de pijnmedicatie nog niet uitgewerkt.
Bel anders even de DA voor de zekerheid.
Door smulpaap
#3082586
Doranto schreef: Hoogstwaarschijnlijk is dat een nawerking van de narcose (een soort hallucineren zeg maar). Als het goed is is de pijnmedicatie nog niet uitgewerkt.
Bel anders even de DA voor de zekerheid.


Dat denk ik ook . Mijn beide dames moesten de dag na de knie operatie starten met orale pijnstilling
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3082588
Kan narcose en kan pijn zijn. Oscar bleef ook lang onrustig na zijn TPO. Wij mochten toen extra pijnstilling geven en dat hielp. Maar de warrigheid van de narcose heeft wel tijd nodig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door