Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3080893
een vraagje, ik heb voor puk voor het gemak omdat ik weg moest duck voer gehaald, maar nu krijgt ie dunne ontlasting en tis bijna grijs van kleur volgens mij, kan dit door de voeding komen? normaal krijgt ie barfmenu oid.
Door Ruisje
#3080908
In de meeste Duck varianten zitten granen of rijst, plus worden er (synthetische) vitaminen en mineralen toegevoegd om het compleet te maken. Barfmenu (Tinlo toch?) is alleen rauw vlees zonder andere toevoegingen, dus waarschijnlijk kan Puk niet tegen granen, rijst of kunstmatige toevoegingen.
Door Lizzy
#3081592
Het kan zijn dat je hond niet goed op het voer reageert (om welke reden dan ook, inderdaad misschien de granen of misschien de premix) of misschien is de omschakeling naar dit merk lastig voor je hond. Zou je het een weekje geven, zou het misschien beter gaan. De vraag is alleen of je dit merk wilt voeren...
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3082078
Dank jr wel!het is nu weer goed, hij krijgt zn andere voer weer, ik wil ook geen duck voeren eigenlijk maar soms ist wel.makkelijk als ik weg ben.naar vriendlief voor t portioneren...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door