Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door keetje
#3081816
Ik wil graag een telefoon waar ik mee bellen kan. :biggrin2:
Groot scherm, what's appen (met de pubers en meneer Keetje) en dan ook bellen. Simpel.
Geen toeters en bellen en niet de hoofdprijs en simlockvrij.
Heb nu een Samsung-ingewikkeld. Snap er niets van en 9 van de 10 keer lukt het bellen me niet eens. :-[
Ik ben een totale digibete en BlonT

Wie heeft er een tip voor Opoe? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

HELP!!
Door Suzanne
#3081825
[quote="keetje"]
Ik wil graag een telefoon waar ik mee bellen kan. :biggrin2:
Groot scherm, what's appen (met de pubers en meneer Keetje) en dan ook bellen. Simpel.
Geen toeters en bellen en niet de hoofdprijs en simlockvrij.
Heb nu een Samsung-ingewikkeld. Snap er niets van en 9 van de 10 keer lukt het bellen me niet eens. :-[
Ik ben een totale digibete en BlonT

Wie heeft er een tip voor Opoe? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

HELP!!
[/quote]

Ik zou, Opoe ;-)  een gewone, NIET smartphone nemen.. bellen en gebeld worden, smsje sturen. Dan maar geen what's app ;-)

En, als je echt simpeler dan simpel wilt, NIET lachen.. maar koop er 1 voor senioren! Die zijn alleen maar simpel! Doorgaans wat groter en overzichtelijker., dus ook voor digibeten te hanteren.
Zodra het een smartphone moet worden alleen voor de what'sapp... zou IK niet doen ;-) want dan wordt het ingewikkelder.. veel ingewikkelder ;-)

Suzanne
Door keetje
#3081827
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, zo'n seniorentelefoon. Lekker overzichtelijk maar volgens mijn pubers "kunnendiehelemaalniets!!"
Door Jantina
#3081832
[quote="keetje"]
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, zo'n seniorentelefoon. Lekker overzichtelijk maar volgens mijn pubers "kunnendiehelemaalniets!!"
[/quote]
Maar dat wil je toch ook?

Iedere telefoon waarmee je kan WhatsAppen is een Smartphone. Je zou buiten WA alle andere apps eraf kunnen gooien zodat je alleen maar lege schermen hebt, maar het blijft een telefoon met uitgebreide functies. Net als Suzanne zou ik dan zeggen, ook geen WA.
Door Suzanne
#3081835
[quote="keetje"]
Daar heb ik ook al naar zitten kijken, zo'n seniorentelefoon. Lekker overzichtelijk maar volgens mijn pubers "kunnendiehelemaalniets!!"
[/quote]

Maar.. dat was toch precies de bedoeling?
Bereikbaar als het MOET, iemand kunnen bereiken als het MOET en verder... toedeledoki ;-)

Soms zijn appjes leuk.. denk ik ;-)  maar NODIG???

Suzanne
Door keetje
#3081874
Op dat ding wat ik nu heb zit van alles en ik gebruik er helemaal niets van. (Denk ik tenminste :biggrin2:) Ik denk dat het inderdaad wijs is dat ik voor een bejaardentelefoon ga. Eens zal ik toch moeten inzien dat ik geen 25 meer ben. :D Ik heb geloof ik een Samsung Galaxy 3 ofzo?

Bedankt voor jullie meedenken, eigenlijk wist ik het natuurlijk wel, ik ben te oud voor die nieuwewetste fratsen en moet gewoon aan de bejaardentelefoon. ::)
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3082015
Deze digibeet op leeftijd heeft een HTC en ik kan bellen, smssen en appen. Voor de rest geen gekke dingen erop.
Door Ruisje
#3082032
Een bejaardentelefoon... ;D ;D
Dat kan natuurlijk niet! Mijn vader van 85 heeft ook zo'n ingewikkelde samsung galaxy weetikveel. Hij snapt 'm, ik niet! Maar goed ik snap weinig telefoons als het geen iphone is. ;)

Dus neem een iPhone! Kan alles, maar 'een kind kan de was doen'... of een bejaarde. :biggrin2:
Door K&D
#3082069
Ik heb een Samsung Core. Weinig toeters en bellen, maar ik kan ermee lezen en schrijven. Gewoon simpel in gebruik, anders snap ik het niet meer. De Xperia van ML vind ik een rampending.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3082073
haha, ik en aaifoon is water en  vuur, terwijl ik met mijn samsung kan lezen en schrijven :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3082107
[quote="hannabelgje"]
Vloeken in de kerk maar een Ifoon schijnt geschikt te zijn voor digibeten.
[/quote]
Klopt, en met pubers is what's ap hartstikke handig. Ik what's ap tegenwoordig meer dan dat ik bel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door