Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3081880
Heeft iemand misschien een thundershirt, maat L, te leen? Het zou gaan om ongeveer een week....

We krijgen een logé, lang verhaal, maar ik hoop dat een thundershirt haar zou kunnen helpen bij haar angst (ze is doof, gepest met laserlichtjes en schiet sindsdien compleet in de stress bij lichtflitsen)
Als het helpt zal er een thundershirt aangeschaft worden, maar om te proberen voor een week is het natuurlijk best een bedrag. Dus ik dacht..... wellicht weet BP weer eens raad  :)
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op do 05 mar 2015, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sher
#3081939
Ik heb laatst gelezen dat je niet zomaar een thundershirt aan kunt trekken. Je moet zoiets aanleren en dat moet je eigenlijk doen op een moment dat de hond niet bang is. Ik kan het artikel zo niet direct terug vinden, maar even een shirt lenen klinkt dan niet als een goed plan, helaas.  :-\
Gebruikersavatar
Door Sher
#3081967
Inge en Bono schreef: Het wordt niet ''zomaar een thundershirt aantrekken'' :) Er is een GT bij betrokken :)
Gelukkig, ik was net op zoek gegaan en had een gebruiksaanwijzing van Yvette van Alert gevonden, maar dan heb je dat niet nodig.  ;)
Succes trouwens, het klinkt als een heftig logeerpartijtje. Ik hoop dat je de arme stakker kunt helpen.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3081969
Henny V. schreef: Ik heb wel een S voor je te leen.
Oh superfijn!  :-* Ik vraag het even na, bij het inschatten van de maat heb ik naar het gewicht gekeken, niet zozeer naar de borstmaat. Wellicht zit ik volledig verkeerd; super bedankt voor je aanbod; ik laat het weten! O0
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3081970
Sher schreef: Gelukkig, ik was net op zoek gegaan en had een gebruiksaanwijzing van Yvette van Alert gevonden, maar dan heb je dat niet nodig.  ;)
Succes trouwens, het klinkt als een heftig logeerpartijtje. Ik hoop dat je de arme stakker kunt helpen.
Dank je wel! We gaan ons best doen voor het vrouwke  :)
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3082118
Inge en Bono schreef: Oh superfijn!  :-* Ik vraag het even na, bij het inschatten van de maat heb ik naar het gewicht gekeken, niet zozeer naar de borstmaat. Wellicht zit ik volledig verkeerd; super bedankt voor je aanbod; ik laat het weten! O0
Een S is inderdaad te klein, maar nogmaals bedankt voor je aanbod  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door