Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3081566
Vriendlief had al puk zn speeltjes opgeruimd toen we even een paar dagen naar mijn eigen huis waren. Puk was nog geen dag weer bij vriendlief en had alles uit " zijn" doosje gehaald...AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3081643
knuffels??? die zijn binnen twee uur stuk en de vulling door heul de kamer, vinden puk en ik dan weer lollig maar denk vl minder...hihi...zoek wel nog puk proef trekspeelgoed....iemand een idee?
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3081678
@ Attje, zo puk was weer thuis, net als een kind gelijk al je speelgoed weer herontdekken. Maar ik ben het er met de voorgangster eens hoor,er kan nog veeeeeel meer bij, variatie in het dagelijkse leven  :biggrin2:, trektouwen e.d. zijn er zo te zien volop, reden om te gaan shoppen voor alternatieven  :biggrin2: he wat vervelend nou  ;D

@Marina,  wat een schattig konijn heeft Teun, ik laat mijn volwassen dochter deze foto maar niet zien, ze zou zeggen teun is een konijnen killer, ik ga hem redden(konijn niet teun  :biggrin2:), dus zie je ineens een donkerharige vrouw voor je deur staan die om het konijn vraagt, sorry heeft ze toch de foto gezien  ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3081684
Gelukkig past sinds korte tijd al Jacy's speelgoed weer in zijn kist....  :biggrin2: :biggrin2:  VL weet niet dat de rest in een enorme laarzendoos in de schuur staat en ik voorts elke 2 maanden speelgoed wissel...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door