Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3081621
>:( Ikke miss smurf ben net van een veul te hoge berm af gevallen . Ik had een reservewiel gevonden van een speelgoedauto , en dat was heel leuk hoor  :D
Dat wiel ging als een speer in die harde wind , en ikke er dus achteraan . Maar ik zag mijn schat de verkeerde kant opgaan
En ik wilde die schat natuurlijk niet verliezen . Kom ik eerst in heule gladde bagger terecht en ik gleed zo de sloot in  :o
En dat vind ik de laatste tijd niet zo cool meer , dus ikke zwemmen en snel mijn wiel gered . En snel de kant op
Toen weer naar huis , het gebeurde gelukkig op de terugweg  ::) En ik heb mijn schat niet meer los gelaten .
De vrouw heeft mij daarna naar boven getild en ikke mocht even lekker onder de warme douche spoelen
En nu lig ik lekker onder mijn deken verstopt  :biggrin2:
Door renate1985
#3081627
;D sorry maar moest er hartelijk om lachen  ;D

Gelukkig heb je een warme douche gehad en lig je lekker onder je dekentje op te warmen  :-*
Door smulpaap
#3081654
Ja de jaren beginnen te tellen hoor  :biggrin2:
Ze was dik 10 , toen dook het nog in sloep en sloot tijdens de winter
Nu loopt ze om grote modderplassen heen
De grote plas in de buurt is tijdens de winter niet zo boeiend meer
Alleen aan zee gaat ze nog helemaal uit haar plaat , mits er geen al te koude wind staat
Gebruikersavatar
Door doranto
#3081666
Tja, voor een heuse schat moet je nu eenmaal wat over hebben!
Maar gelukkig kreeg je een lekkere warme douche en kun je nu bijkomen.  ;D
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3081669
Je reserve wiel werd je reddingsboei in het water.
Voor  deze grote en mooie schat heb je natuurlijk wel wat lekkers gehad van je butler?  ???
Door fransbulletje
#3081683
Ach miss Smurf toch....maar je hebt je schat kunnen redden gelukkig..
Nu lekker opwarmen onder je dekentje  :-*
Door Mowgli
#3081719
Voor zo'n heerlijke warme douche met handdoekwarp zou je bijna nóg een keer de sloot in glijden  ::)  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Neally
#3081748
Mocht de schat ook mee onder de warme douche?
Lekker, hoor. Zo onder je warme kleedje...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door