Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door BelleFae
#3081497
Ik wilde ze kwartel karkassen, kip karkassen en konijnenkarkassen geven.
Maar de kwartel is niet meer te bestellen bij naturis.nu.. Welke zijn nog meer geschikt voor mini hondjes? Vind het maar eng met die kleintjes.
Door smulpaap
#3081547
Wat hebben de hondjes tot nu toe gehad qua karkas ?
Als ze al kwartel ,konijn en kipkarkas hebben gehad dan zou je bv ook parelhoenkarkas kunnen geven
Of kip of parelhoenvleugels
Of je zou eens naar de poelier kunnen gaan en daar vragen of men kwartelkarkasjes heeft
Als je alleen via webshops wilt bestellen dan zou je eens op de site van bv Lupa kunnen kijken
Volgens mij hebben die wel kwartelkarkas . Oervoer heeft ook kwartelkarkas
Of je kan hier in de V&A hoek kijken of er kwartelkarkas word aan geboden
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3081576
Bij naturalpaws.nl kan je ook kwartel bestellen. Ik vond het in het begin ook eng maar ze kunnen bijna net zo goed verslinden als grote honden :D en gewoon erbij blijven als ze eten :)
Door Lizzy
#3081619
BelleFae schreef: Ik wilde ze kwartel karkassen, kip karkassen en konijnenkarkassen geven.
Maar de kwartel is niet meer te bestellen bij naturis.nu.. Welke zijn nog meer geschikt voor mini hondjes? Vind het maar eng met die kleintjes.
Stukken van parelhoenkarkas? Ik denk dat ze haas te hard zullen vinden.... Fazantkarkas is wel weer goed te doen. Eendkarkas (vooral van tamme) is ook goed te doen.
Gebruikersavatar
Door startouw
#3081699
mijn kleintjes zijn 5 en 6 kg,  dat is wel iets groter dan die 2 van jou , maar ze  barfen nu een jaar en eten echt alles !  kauwen er keurig op. 
Ik maak gewoon kleinere stukken met een wildschaar en ze krijgen dan 2 dagen achter elkaar hetzelfde vleesbot. 
eten heel divers  :  kipkarkas, kipnek,  eendkarkas, eendnek,  kwartelkarkas,  konijnkarkas,  jonge geitjes ( rib of poot ) ,  lamsribjes, parelhoenkarkas,  konijnkop,  en haaskarkras krijgen ze ook weg.
konijnkop  is favoriet  :biggrin2:  Daar laat ik ze aan beginnen , zijn ze lang mee bezig, maar als ze hem voor ong. de helft ophebben neem ik hem weg want anders is het wel erg veel.
Door BelleFae
#3081702
startouw schreef: mijn kleintjes zijn 5 en 6 kg,  dat is wel iets groter dan die 2 van jou , maar ze  barfen nu een jaar en eten echt alles !  kauwen er keurig op. 
Ik maak gewoon kleinere stukken met een wildschaar en ze krijgen dan 2 dagen achter elkaar hetzelfde vleesbot. 
eten heel divers  :  kipkarkas, kipnek,  eendkarkas, eendnek,  kwartelkarkas,  konijnkarkas,  jonge geitjes ( rib of poot ) ,  lamsribjes, parelhoenkarkas,  konijnkop,  en haaskarkras krijgen ze ook weg.
konijnkop  is favoriet  :biggrin2:  Daar laat ik ze aan beginnen , zijn ze lang mee bezig, maar als ze hem voor ong. de helft ophebben neem ik hem weg want anders is het wel erg veel.
Ahh, oke! :D DOet me wel goed om te horen dat mini's best veel kunnen eten.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3082361
Ze krijgen toch wel minstens weg wat de katten wegkrijgen? Meestal zelfs ietsje harder dan katten.

Dus hier is dat ook: kip, konijn, kwartel, parelhoen, fazant, eend, patrijs en evt haasribbetjes (de rug is doorgaans te hard). 
Oh en visjes gaat ook goed, al is zalmkop mogelijks iets te hard...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door