Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3080761
;D och erm!!
vanmorgen zat Hidde nog te loeien,maar dat zal snel over zijn omdat 2 weken geleden hij zijn kroonjuwelen heeft ingeleverd bij de DA ::)
gelukkig begint hij wel weer te eten want hij werd me toch mager! :o
Laatst gewijzigd door Roef & Hidde op ma 02 mar 2015, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3080766
oo Kaio heeft dat meestal een dag of 2-3. En eten, nou dat laat ie niet zomaar staan.  ;D Zou niet erg zijn want opa mag net een paar kilootjes kwijt. ;D
Hopelijk eet Hidde weer snel.
#3080809
Ik mag mezelf in de handen wrijven met Simba.
Hij is super rustig.
Merk nooit aan hem dat er loopse teefjes in de buurt zijn.
Ook als we een loops teefje op staat tegen komen is het vaak dat ik het weet door het baasje.
Hij is alleen moeilijk als Nala in haar 2de week van de loopsheid zit.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3081071
Och jee nu is Kaio beledigd  :'(  :biggrin2: die andere 2 zijn veel erger, dat zijn pas kleffe reuen zegt ie

Vandaag nog steeds af en toe loeien, helpt niet als er iets met sirene langskomt. Maar het is ook niet niks, bijna 11 en dan verhuizen, nieuwe omgeving, nieuwe reuken en dan nog eens nieuwe lekkere dames. Iets met verandering van spijs  :biggrin2:
Hij trekt ook weer aan de riem en stampt erg door tijdens de wandelingen  :uglystupid2: 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door