Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3080647
Ik ben niet zo snel verschrokken maar hier zit/zat ik dan toch ff mee...
Zet ik een bodywarmer te koop van een onder jonge meiden heel populair merk..wat denk je..mailt er iemand..
"Hoe zit hij op je lijf..zou je hem misschien eens aan kunnen trekken en dan een foto maken"..Ik  ben er nog niet van gekomen..gatverdamme..dit merk is overduidelijk een merk voor jonge meiden dus hij/zij/weet ik veel wat..hoopt een bepaalde foto te krijgen..De hele pubermeiden wereld loopt in dat merk..je weet toch hoe een bodywarmer zit..ik vind de reactie niet normaal..
Ik verwacht wel vragen..valt hij kort, lang, small etc. maar dit vind ik echt een dubieuze vraag...
Nu doe ik hier altijd dat soort dingen maar ik weet ook dat er meiden zijn die zelf hun spulletjes te koop zetten..volgens mij zouden die hier niets achter zoeken en alleen maar denken "wauw iemand is geinteresseerd"..
Laatst gewijzigd door Summerditches op di 03 mar 2015, 06:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3080658
Ik zou hier niet direct iets achter zoeken denk ik. Misschien iemand die het gewoon een leuke bodywarmer vind en niet perse het merk kent en geen idee heeft hoe lang het ding valt, hoe de zakken zitten etc.
Zou kijken of je op internet een foto kunt vinden en die opsturen.
Door zurca
#3080662
pluk schreef: Ik zou hier niet direct iets achter zoeken denk ik. Misschien iemand die het gewoon een leuke bodywarmer vind en niet perse het merk kent en geen idee heeft hoe lang het ding valt, hoe de zakken zitten etc.
Zou kijken of je op internet een foto kunt vinden en die opsturen.
Nee ook ik zou er niet direct iets verkeerd achter zoeken :-[
Vind het zelf prettig, als ik eens iets via internet koop, om een foto te zien van iemand (en dan geen paspop) met de kleding aan. Ik vind dat je dan veel beter een beeld kan krijgen...
Maargoed door de woordkeus van deze persoon en dat het om een kledingstuk voor tieners gaat kan ik me voorstellen dat je er ook je vraagtekens bij kunt zetten.
#3080689
Ik zou denk ik een foto maken waarbij het hoofd buiten beeld valt, dus onherkenbaar zeg maar.
Of je doet niets en verkoopt hem gewoon aan een andere gegadigde.
Vind de tekst van het verzoek inderdaad ook wel vreemd  :P
#3080698
keetje schreef: Mja, misschien leven we nu in een tijd dat je eigenlijk achter alles wat moet/wil zoeken.  :-\
Nou, nee hoor, 'je' moet natuurlijk helemaal niks, het staat ieder vrij om zoiets te interpreteren en ermee te doen wat je zelf wilt :) Het zit hem mij in de woordkeuze, niet in de vraag op zich. Maar ik besef ook dat niet iedereen zich even gemakkelijk uitdrukt. Ik zou zelf denk ik gewoon een foto maken, me lekker inpakken, slaperige kop erboven, warrige haren enzo. Ben vrij zeker dat de interesse in mijn lijf, mocht die er zijn, daarna snel voorbij is :biggrin2: En was het wel serieus bedoeld dan verkoopt dat ding misschien.
#3081018
Toen ik zag dat sommige mensen ook zoiets hadden van "ach..t kan ook anders bedoeld worden .."..had ik wel zoiets..ik denk t niet maar t kan dus ik laat MP erbuiten..
Maar kennelijk haalt de gladde glimmende stof van de bodywarmer toch iets raars in mensen naar boven..Volgende reactie...
"Hallo..ik ben  zeer geinteresseerd..zou jede bodywarmer aan willen doen en dan foto's willen maken van de voorkant, achterkant en vooral zijkanten..(profiel) en dit dan graag bij daglicht en bij wat schemerig licht..."..
Ik ben best heel goed van vertrouwen..maar ik heb t toch maar niet gedaan. ;D ;D ;D.t wordt bijna lachwekkend en..men schaamt zich niet..namen staan gewoon onder beide reacties (zullen MP namen zijn)..t zijn ..mannen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door