Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3079758
Telkens ik barfplaats opendoe kan ik geen topic aanklikken, iedere keer weer opent er zich een nieuwe pagina met spam voor dit of dat met volgens mij onbetrouwbare andere links die ik natuurlijk gelijk weer sluit.
PAS DAN kan ik op de verschillende topics klikken en zo 1tje openen.

Iemand een idee hoe dit komt (heb het tot nu toe enkel met Barfplaats)
Laatst gewijzigd door kaszi op ma 02 mar 2015, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#3079761
Ja dan heb je iets van spyware op je computer, of een virus. Dat had ik vorige week ook! Heb mijn pc weggebracht en was binnen een paar uur opgelost :)
Door kaszi
#3080509
Ok, programma's geinstalleerd en laten draaien.

Nu heb ik het niet altijd meer, maar gebeurt toch nog af en toe.
Ik merk steeds meer en meer problemen met browsen en ben het beu aan het worden.
Ik heb deze laptop nog maar 2 weken, dus een mail gestuurd naar de verkopen om te zien wat ze kunnen doen, want zo kan het niet verder. Deze avond kon ik zelfs niet internetbankieren, heel de tijd liep de laptop vast. 

Hoop dat de problemen snel opgelost zijn.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3080514
kaszi schreef: Ok, programma's geinstalleerd en laten draaien.

Nu heb ik het niet altijd meer, maar gebeurt toch nog af en toe.
Ik merk steeds meer en meer problemen met browsen en ben het beu aan het worden.
Ik heb deze laptop nog maar 2 weken, dus een mail gestuurd naar de verkopen om te zien wat ze kunnen doen, want zo kan het niet verder. Deze avond kon ik zelfs niet internetbankieren, heel de tijd liep de laptop vast. 

Hoop dat de problemen snel opgelost zijn.
Heb je de laptop nieuw gekocht? Zo ja dan is wat je zegt een optie.
Anders zou je kunnen overwegen windows opnieuw te installeren omdat ik denk dat je windows vervuild is en de laptop daarom raar doet.
Door Ruisje
#3080531
Barfplaats doet niet raar het is je computer. ;)
Na twee weken zo veel 'vervuiling' op je computer is wel heel snel. Bij Windhoos is een goede firewall, anti-virus en anti-malware software een 'must'! Ook niet nalaten te controlen èn tijdig updates van Windhoos en de beschermingsprogramma's te installeren. Verder zou ik de instellingen van je browser (met name privacy settings) goed nakijken èn een AdBlock extension installeren!

edit: Internetbankieren op zo'n 'vervuilde' computer zou ik zeker niet doen!
Laatst gewijzigd door Ruisje op ma 02 mar 2015, 03:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3080604
Gebruik je firefox? Zo ja, ga naar extra, add-ons en daar even rondneuzen in de plug-ins en extensies en alles wat je niet kent/vertrouwd eruit gooien..
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3080648
Het eerste antwoord van een winkel op zo'n "klacht" is altijd: "Wat heeft u allemaal gedaan/gedownload?" Het antwoord van de meeste mensen is dan: "Niks!"

De verkopende winkel(keten) is verantwoordelijk voor het correct functioneren van de hardware en niet voor de software, zeker niet als deze na de installatie zijn toegevoegd.

Als de scanprogramma's zaken hebben opgeruimd, betekent dit dat je op besmette sites bent geweest en dat je bescherming (dus) niet in orde is. De aanwezigheid van een virusscanner (McAfee) is geen garantie. Alles valt of staat natuurlijk met de gebruiker. Je kunt nog zo'n geweldige virusscanner/malwarescanner hebben, maar als je op elke button klikt die je tegenkomt en op elke melding die gegeven wordt, met "OK" reageert, is het al gauw bingo.

Ik zou in dit geval adviseren om de computer terug te (laten) zetten naar fabrieksinstellingen. Je bent dan alle gegevens kwijt (zorg dus voor een back-up!), maar je begint wel met een schone lei.
Door kaszi
#3080747
Ik druk heus niet op elke ok knop.
Heb de programmas geïnstalleerd die op mijn vorige laptop stonden.

Oo mijn mail naar de winkel waar ik de PC kocht nog steeds geen antwoord. 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door