Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lianneke
#3079495
Voor de kurkuma gevers onder ons, kan het zijn dat ze er meer van gaan drinken?
Ik heb het idee, en zou het me ook zo voor kunnen stellen, door bijv. de peper.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3079527
Peper voeg je maar heel weinig toe. Maar ik vraag me af of je überhaupt van peper meer zou moeten drinken. Het lijkt me ook sterk dat het van de kurkuma zou kunnen komen, als je de dosering aanhoudt van 0,165 gr. per 5 kilo lichaamsgewicht.
Laatst gewijzigd door doranto op za 28 feb 2015, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3079582
Ellie schreef: Even een nieuwsgierig vraagje: waar gee je kurkuma voor? En peper voor een hond: waarom?
Peper voeg je een heel klein beetje toe als je een kurkumapasta kookt van kurkuma / water / olijfolie / kokosolie. Door de peper zou de kurkuma beter werken.
Er staat hier ergens een topic over het gebruik van kurkuma (weet alleen niet meer waar). Misschien als je de zoekfunctie gebruikt?...
Door lianneke
#3079727
Ellie schreef: Even een nieuwsgierig vraagje: waar gee je kurkuma voor? En peper voor een hond: waarom?
Ik geef het om het imuunsysteem een oppepper te geven en het zou ontstekingsremmend werken.
Door Laura2004
#3080211
Ik merk niets. Niet dat hij meer drinkt en ook (nog) geen positieve effecten eerlijk gezegd. Het enige positieve effect is dat zijn snuitje er zo schattig geel van wordt  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door