Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3079379
Volgens mij heb ik vorige week iets aangeraakt wat ik niet moest aanraken. Ben al even op zoek geweest, maar kan het niet vinden. Ik krijg geen meldingen meer van mijn e-mail en hij haalt ze ook niet meer automatisch binnen. Iemand enig idee?
Laatst gewijzigd door charmed op vr 27 feb 2015, 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
#3079408
Nee gewoon in mijn gewone mails. Heb op een of andere manier de meldingen weten uit te zetten zonder dat ik weet waar. Forum heb ik nu via talpatalk moet ik wel aan wennen dat ik 's morgens vroeg al meldingen krijg ;)
Angelique schreef: Bedoel je specifiek mail van dit forum, of al je mail in je mailpakket?
#3079746
Mijn hotmail haalt ie wel binnen en krijg ik wel meldingen van alleen, de ander dus niet! Zal eens kijken, maar bij mijn Gmail account staat Synchronisatie wel aan.
pluk schreef: Waarschijnlijk staat synchronisatie uit. Als je het menu bovenaan je scherm naar beneden trekt kun je het daar weer aanzetten.
#3079750
Als je Gmail opent kun je in het menu (waar ook je mappen staan) naar instellingen. Als je daar op je mailaccount klikt kun je synchronisatie ook instellen. Misschien staat daar iets aan of uit.
#3080213
Ik heb ze bij instellingen van Gmail allemaal gechecked en er stond er geen uitgeschakeld! Vreemd!
pluk schreef: Als je Gmail opent kun je in het menu (waar ook je mappen staan) naar instellingen. Als je daar op je mailaccount klikt kun je synchronisatie ook instellen. Misschien staat daar iets aan of uit.
#3080293
Opnieuw opstarten helpt niet, 2x opnieuw dus ook niet :(

Daarna account verwijderd, en weer opnieuw ingesteld. Verder geen instellingen aangeraakt, maar nope. Van Gmail naar hotmail, geeft ie direct een melding, maar van hotmail naar GMail dus niet.. ook niet later een melding. Snap er niets meer van
#3080329
Gevonden, de gmail instellingen zelf waren veranderd. Geen idee hoe, maar het werkt weer naar behoren! Heb meteen even een ander geluidje er achter gegooid, zodat ik nu weet dat er Gmail binnen komt i.p.v. wat anders ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door