Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3078866
Afbeelding

Als je zoals ik fan bent,en je hebt een geweldige theatershow bijgewoond.Om dan ook nog zo dichtbij een mooie foto te mogen maken,dan kan de avond echt niet meer stuk!

En ik weet dat er op bp veel mensen zijn die er niks aan vinden,maar ik vind ze superleuk!!
Heb enorm genoten van hun show met fijne muziek en geweldig leuke humor! :-* :-* :-*
Door Aprilsnow
#3078869
Het is maar goed dat we niet allemaal dezelfde smaak hebben. Zou er geen plek in het theater meer te krijgen zijn  ;)

Super voor je dat ze de tijd nemen en je ook nog een kiekje mag trekken. Dubbel genieten dan toch, los van dat het 'mijn' muziek ook niet zo is.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3078872
Wat leuk! Ze komen ook naar het theater in Almere en daar hoop ik een dergelijke foto te kunnen maken!
Door Lil
#3078897
Ook al is het niet mijn genre, ik snap helemaal hoe gaaf dit voor je is (dat heb ik bij gesigneerde cd van Nelson goerner en bijna niemand die die man hier zal kennen). Echt geweldig joh!!!
Door M@rina
#3078951
Leuke kerels inderdaad alleen heb ik na 2 liedjes al weer genoeg van het genre. Een theatershow zal ik dus niet snel bezoeken. Ik kan wel heel erg genieten van de programma's die ze samen met Kees Tol maken voor TV. Heerlijke humor onderling!

Wel erg leuk voor jou natuurlijk!
Door smulpaap
#3078952
Nou , ik denk nu krijgen we het , leuk . Een topic over leuke mannen  :biggrin2:

Maar wat leuk voor je zeg dat je zo genoten hebt
Mijn genre is het ook niet  :)
Gebruikersavatar
Door AntjeNalaSimba
#3079014
Afbeelding
Dochterlief met Nick en Simon

Afbeelding
Dochterlief met Monique en Tim. Ze heeft zelfs met ze op het podium mee gezongen.

Afbeelding
Dochterlief en zuslief en een vriendin met Jan

Afbeelding
Dochterlief en pup Nala met Gerard

Deze foto's zijn allemaal in de Media Markt gemaakt wanneer ze een album of single promoten.
Door inge58
#3079024
AntjeNalaSimba schreef: Afbeelding
Dochterlief met Nick en Simon

Afbeelding
Dochterlief met Monique en Tim. Ze heeft zelfs met ze op het podium mee gezongen.

Afbeelding
Dochterlief en zuslief en een vriendin met Jan

Afbeelding
Dochterlief en pup Nala met Gerard

Deze foto's zijn allemaal in de Media Markt gemaakt wanneer ze een album of single promoten.
Echt zoooo leuk dit!! :-*
Gerard is ook een echte lieverd!
Door inge58
#3079025
Kim_S schreef: Je hebt ze toch wel aangeraakt hè?  :biggrin2:
Effe ruiken, effe voelen, a la boer Geert  :P

Jazeker!!! :-*  :D

Ik sta ook MET ze op de foto,maar ik sta er niet zo charmant op...... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door