Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3078590
En dat is dan ook het geval :-X

Gisteren staan we in een keukenzaak naar aanrechtbladen te kijken, valt er een flinke granieten (van 40 x 30 cm ofzo) "voorbeeldtegel" op mijn voet, precies met de rand van de tegel op het midden van mijn voet :-X

Ik zeg je dit, dat deed zeeeeeeeeeeeeeeeeeer :o. Ik stond echt te janken in die zaak. Goed, gauw naar huis gegaan, icepack erop en gisteren leek het allemaal wel een soort van mee te vallen. Na mijn slaap echter niet meer. Kelere, wat doet mijn voet ZEER! Zul je altijd zien he, ik heb bijna altijd mijn stevige Dubarry laarzen aan, gisteren nette dunne leren schoentjes :-X ::)

Nou kan ik alles nog bewegen dus gebroken is het niet maar halleeloejaa zeg :-X. Het rare is, mijn voet is niet eens blauw. Maar doet wel onwijs zeer. Echt zin om zo met de honden naar het bos te gaan :biggrin2:. Not.

Maar goed, ik ben nou toch een beetje bang voor wat inwendige beschadiging. Breuk lijkt me echt onmogelijk, voel me tenen, kan ze bewegen. Toch? Gewoon houden op wat gekneusd?
#3078594
Lizzy schreef:

Maar goed, ik ben nou toch een beetje bang voor wat inwendige beschadiging. Breuk lijkt me echt onmogelijk, voel me tenen, kan ze bewegen. Toch? Gewoon houden op wat gekneusd?
Nou zo onmogelijk is dat niet hoor. Ik zou bij aanhoudende pijn toch misschien even een foto laten maken zodat je zeker weet dat er niets gebroken is. Zo'n blok graniet weegt toch de nodige kilo's.

Beterschap!
#3078600
Jaren geleden wist de huisarts zeker dat mijn zoontje zijn teen niet gebroken had. Hij hoefde echt niet naar het ziekenhuis voor een foto. Na een paar weken deed het nog pijn en mochten we een foto maken.
Het bleek dat zijn grote teen duidelijk gebroken was. Gelukkig was het nu goed aan het helen, maar als hij direct was gekomen, hadden ze hem toch liever even behandeld.
#3078610
Bij het lezen van de titel dacht ik meteen: wat heb je nu weer uitgestoken?  ::)
Maar het is eigenlijk helemaal niet grappig...  :-[
Het klinkt al vreselijk pijnlijk, gewoon om het te lezen, laat staan in het echt...  :-*
Ik zou ook niet te veel risico's nemen en als het niet binnen een paar dagen beter is, naar de dokter gaan.  Mijn zus was er ook kampioen in met dit soort letsels rond te blijven lopen.  :-X
Je bent toch beter het te behandelen, zeker zoals jij je voeten nodig hebt voor met je honden te gaan wandelen.  ;)
#3078618
Mmmm. Ik geloof toch dat als de pijn vanmiddag niet is afgenomen, ik vanmiddag nog ff een fotootje laat maken... Dat stuk aanrechtblad zal niet uit zichzelf uit het schap gevallen zijn. Best kans dat ik precies dat stuk er zelf eerder uit had gepakt (om tegen Leo te zeggen "kijk, dit wil ik wel!") en het niet goed terug heb gelegd. Of misschien een voorganger die het niet goed terug heeft gelegd.

Hoe dan ook, het doet zeer. En nou moet ik mijn voet zo in een laars gaan prutsen ::) :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door