Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bea
#3078484
Jersey zit de hele tijd te likken. Wat zou dat kunnen zijn. Ze ligt in haar mand en likt continue aan haar poten mand aan mijn hand echt overal aan. Af en toe houdt ze even op om te gaan slapen maar na hooguit 1 minuut gaat ze weer likken. Heb al haar tanden en kiezen na gekeken, er zit niets los. Ook kwijlt ze niet of zo. Zou het iets met haar tong te maken kunnen hebben?
Door bea
#3078499
Nee dat ken ik wel, dan blijft ze niet liggen. Ze ligt in haar mand en likt echt overal aan. Nu is ze net in slaap gevallen. Hoop dat het over is als ze wakker word. Anders ga ik morgen toch echt ff naar de da. Ik word gek van dat geslurp! ;)
Door Lizzy
#3078578
Vreemd! Ik ken het ook als heel onrustig gedrag waarbij de hond buikpijn heeft. Maar dan blijven ze inderdaad niet in de mand liggen, dan likken ze ook de vloer en als je ze naar buiten laat, vreten ze daar alle takken, bladeren en gras op dat ze tegen komen. Ik hoop dat het weer rustig is bij Jersey!
Door bea
#3078676
Ze is gisteren gaan slapen en toen ik haar wakker maakte voor het laatste rondje was er niets meeer aan de hans.
Ook vanmorgen niets aan de hand ze heeft gerend in het bos en slaapt nu weer.
Gelukkig maar. Misschien op haar tong gebeten of zo?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door