Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3078524
De DVD's van seizoen 2 t/m 6 van Lost. Toen de serie hot was, keek ik nooit, kijk sowieso weinig tv. Nu kan ik het via Ziggo terugkijken en da's heel fijn voor mij want dan kan ik het 2x, 4x, 8x of 16x versneld afspelen zodat ik de stukken die ik niets vindt voorbij kan vliegen. Maar.... ze staan maar tot 2 maart On Demand, dus dat ga ik niet redden. Seizoen 1 heb ik bijna gekeken, vandaar op zoek naar de andere 5. Dacht dat er hier vast wel iemand was die ze op DVD heeft en hoop dat ik ze lenen mag.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3078530
Joaquin schreef: Je kan alle afleveringen op primewire.ag streamen of vind je dat niet handig? Top serie trouwens!
Is dat hetzelfde als downloaden en dan bekijken? Zo ja..., dan laat de kwaliteit teveel te wensen over. Mijn (nogal krakkemikkige) ogen vragen om een zo scherp mogelijk beeld.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3078533
Nee het is niet hetzelfde als downloaden, je haalt het niet binnen je bekijkt het op die site. Ik kijk mijn series via deze site en vind de kwaliteit niet slecht ik geloof dat je ook voor hd kwaliteit kan kiezen  :)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3078536
Joaquin schreef: Nee het is niet hetzelfde als downloaden, je haalt het niet binnen je bekijkt het op die site. Ik kijk mijn series via deze site en vind de kwaliteit niet slecht ik geloof dat je ook voor hd kwaliteit kan kiezen  :)
Nou dan ga ik daar morgen eens even naar kijken! Heb ik daar nog iets speciaals voor nodig?

Edit we hebben internet op onze televisie.... Kan ik dan rechtstreeks kijken via primewire? HELP!!!!
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 25 feb 2015, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3078539
Nee hoor. Ik kijk meestal op de laptop of sluit de laptop aan op de tv als ik echt groot beeld wil. Ik weet niet of jij dat ook kan? Verder is het vrij simpel je gaat naar de site klikt boven in op tv shows dan tik je Lost in dan krijg je alle seizoenen te zien. Je klikt een aflevering aan (ik kies meestal dvd en dan promptfile of vidzi) dan krijg je een nieuw scherm en daar kun je de aflevering bekijken  :)
Laatst gewijzigd door Joaquin op wo 25 feb 2015, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3078541
Joaquin schreef: Nee hoor. Ik kijk meestal op de laptop of sluit de laptop aan op de tv als ik echt groot beeld wil. Ik weet niet of jij dat ook kan? Verder is het vrij simpel je gaat naar de site klikt boven in op tv shows dan tik je Lost dan krijg je alle seizoenen te zien. Je klikt een aflevering aan (ik kies meestal dvd en dan promptfile of vidzi) dan krijg je een nieuw scherm en daar kun je de aflevering bekijken  :)
Helder, dat kan dus ook via onze televisie! Ga ik morgen proberen. :) :-*
#3078545
Ruisje schreef: Alle seizoen van Lost zijn ook bij Netflix te bekijken.
Ik weet het! Heb net mijn abo beëindigd omdat we er toch nooit gebruik van maakten en onze chromecast aan een lieve vriendin cadeau gedaan....  :biggrin2:

Kan het natuurlijk oplossen met een kabeltje! En weer een abo nemen, maar ik probeer eerst nog wel even de DVD's te lenen, zal toch echt we iemand zijn die ze heeft.
Gebruikersavatar
Door Joaquin
#3078800
Dat is een goeie.. Ik heb geen idee. Ik weet dat je bij popcorntime het bij films rechts onderin kan aanklikken. Ik gebruik popcorntime alleen niet graag omdat die vaak vervelend doet met vooruit of terugspoelen. Is het verder wel gelukt?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door