Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3078380
Bij sommige sites die ik bezoek krijg ik de melding Niet beveiligde verbinding.

VB Google, Facebook en ik krijg deze sites dan ook niet open in FF
Heeft iemand hier ervaring mee?
Wat kan ik doen?

In IE gaan ze wel zonder problemen open

http://prntscr.com/69o74m
Laatst gewijzigd door kaszi op wo 25 feb 2015, 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
#3078438
Heb je toevallig vandaag een update van Firefox gehad? Ik namelkijk wel en Windows firewall kwam ineens met de melding dat enige onderdelen van Firefox had geblokkeerd, die moest ik opnieuw toestemming geven.
#3078445
Mowgli schreef: Heb je toevallig vandaag een update van Firefox gehad? Ik namelkijk wel en Windows firewall kwam ineens met de melding dat enige onderdelen van Firefox had geblokkeerd, die moest ik opnieuw toestemming geven.
Ik krijg ook net die update binnen. Zal zo even kijken of dit het probleem zou kunnen veroorzaken.
#3078505
kaszi schreef: Ik begrijp er niets van, deze morgen lukte alles nog, en sinds deze middag niet meer.

PC is nog geen 2 weken oud,  dag en tijd is OK.
En als je kikt op "technische details"? Wat wordt daar getoond?
Zeker omdat het met IE wel lukt, ligt het waarschijnlijk niet aan de computer, maar aan Firefox.

Op deze pagina vind je aanwijzingen om het probleem te achterhalen en eventueel op te lossen. Ik zou in eerste instantie gaan voor het verwijderen van de cert8.db.

Daarnaast kan een virusscanner, zoals Eset of Bitdefender, roet in het eten gooien. Als hier SSL-scanning ingeschakeld staat, gaat het ook fout.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door