Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door malinois.
#3078252
Ik voer mijn honden 6 dagen per week kvv (lotgering, degomeat ev, soms degomeat compleet, smuldier compleet, soms kivo compleet, en 1 dag barfhapjes.
Qua uiterlijk, fysiek en ontlasting is t perfect. Alleen poept mn oudste dame maar eens per 2 a 3 dagen ongeveer. Niet dat ze verstopt zit oid ze poept simpelweg niet vaker. Toen ik nog 1 merk kvv voerde was dit wel elke dag 1x.
Ik kwam iets tegen over ruwe vezels.. zou t goed zijn haar dit erbij te geven eventueel? En wat kan ik dan geven?
Las ook ieta over zuurkool? Kun je dit rauw erbij geven en in welke hoeveelheid in hoeveel tijd?
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3078421
Waarom vind je't een probleem dat ze niet vaker poept? Heeft ze er last van?

En vezels zitten in alle groenten. Niet enkel in zuurkool.  ;)
De ene groente al wat meer dan de andere, uiteraard.  Ik zou vooral bladgroenten zoeken.
Door malinois.
#3078444
Denk dat ik t idd teveel vermenselijk hoor... ik heb ook geen sec t idee dat ze er last van zou hebben... ze is 13,5 en heeft er nog nooit zo goed uitgezien, glimt je tegemoet en heeft ondanks dr leeftijd nog energie voor 10.
Maar ja zo weinig poepen ach ze zal gewoon niet meer hoeven waarschijnlijk...
Door soraya
#3099332
De konijnenoren die ik bestel bij Dogmeat zijn erg behaard,en dus een mooie natuurlijke ruwe vezel.

Ik droog ze,lekker als snack.
(maar was ze wel altijd even...ook met wat azijn...ze stinken namelijk enorm naar konijnen pies/poep)
Door Lil
#3099511
[quote="malinois."]
Denk dat ik t idd teveel vermenselijk hoor... ik heb ook geen sec t idee dat ze er last van zou hebben... ze is 13,5 en heeft er nog nooit zo goed uitgezien, glimt je tegemoet en heeft ondanks dr leeftijd nog energie voor 10.
Maar ja zo weinig poepen ach ze zal gewoon niet meer hoeven waarschijnlijk...
[/quote]

Mij staat bij dat ze om de dag moeten en als dat niet gebeurd klopt er iets niet.
Ik zou vezels gaan toevoegen desnoods uit een potje.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door