Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3078152
Ik zoek een fijne waterfles zodat ik niet steeds zoveel petflesjes hoef weg te gooien. Wie heeft er een fijne waterfles ervaring?
Door Guusje
#3078154
Ik heb voor iedereen in ons gezin een dopper gekocht, gewoon kraanwater erin en drinken maar,bevalt ons allemaal prima. Ieder heeft een eigen kleur en ze kunnen in de afwasmachine.
Door Guusje
#3078157
Ik heb ze bij de wereldwinkel gekocht maar ze zijn ook online te bestellen.
Google er maar eens op het is ook leuk om het verhaal erachter te lezen.  :)
Wij hebben ze nu zo'n jaar of twee en zijn er nog steeds zeer tevreden over.
En het scheelt een hele berg flesjes in de tussentijd,dat ging mij ook zo tegenstaan.
Door Mowgli
#3078180
Inderdaad, een Dopper. Ik had er vorig jaar 2 voor mijn ouders gekocht bij ons in de biologische supermarkt. Spijt dat ik er destijds ook niet 1 voor mezelf heb gekocht, want hetb was een openingsaanbod. Ik ben te lui geweest om eens online te kijken. Voor mijn werk heb ik uiteindelijk een goed afsluitbare BPA-vrije fles met een drinktuit gekocht.
Door *Marieke*
#3078193
Hier ook de Dopper! Om dezelfde reden aangeschaft. Ik heb mezelf aangeleerd dat ik iedere dag minimaal 2 flessen leeg drink. Dan heb ik iig een liter water op! Zeker als ik aan het werk ben, schiet drinken er nogal eens bij in! Ik heb de azuur blauwe!  :)
Door suzanne 1
#3078215
Ik heb de fles van 'One for one'. het gebruik van petflesjes en de bpa erin wou ik niet meer en ik wilde een stevige fles die tegen een stootje zou kunnen.  Bijkomend voordeel is dat je er nog weer mensen mee steunt
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3078225
Hier inderdaad ook een dopper.
Zat zo'n 6 jaar terug in mijn kerstpakket toen nog niet iedereen er mee rondliep  ;D

Schoonzus had er nog extra handigheid bij bedacht, je kan het bovenste gedeelte ook nog gebruiken als bekertje  ;)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3078248
dinky89 schreef:

Schoonzus had er nog extra handigheid bij bedacht, je kan het bovenste gedeelte ook nog gebruiken als bekertje  ;)
Dat heeft meneer Dopper bedacht ;)
Door Nynke
#3078253
ik heb in de bus een kinderdrinkflesje, met zo'n zuigtuitje eraan. Thuis drink ik een paar glazen water achter elkaar, omdat ik anders ook te weinig drink.
Door essie
#3078256
Hier ook Doppers. Jaren geleden bij de vierdaagse gratis eentje gekregen, dit beviel zo goed dat we later er nog een paar gekocht heben . gewoon online via google een site gezocht
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3078265
MarijeEnBoomer schreef: Dat heeft meneer Dopper bedacht ;)
Hihi, ik had dat dus niet bedacht  ;D
Vond het vooral handig dat je het witte deel eraf kan draaien zodat je grotere vulopening hebt (ik gebruik hem met sporten en schep dan wat isostar poeder door het water en dan is grote vulopening ideaal  ::) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door