Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bea
#3078089
Ik weet het ik ben hopeloos ouderwets, ::) maar ik moet met Jersey met de trein en de bus mee.
Kan ik dan nog steeds gewoon een kaartje kopen in de bus en trein?
Of moeten we een ov chipkaart hebben?? :-[
#3078091
Ja dan moet je een ov chipkaart hebben.

Met de trein zijn er weer andere regels geloof ik dat heb ik nog niet gedaan.. dan moet er geloof ik meer opstaan ik dacht 20 euro..en misschien nog bevestigen op een station.

Maar er zullen best wel eer antwoorden komen.

Hier kan je nog wel een kaartje kopen in de randstad rail, maar of het bij een trein kan dacht het niet.
#3078175
Via internet kan je een treinkaartje kopen, ff uitprinten. Scheelt een euro met het losse kaartje dat je op het station koopt ;) Als je in het weekend gaat; kan je voor €13,99 een dagkaart bij de kruidvat kopen

Kaartje voor de bus kan je in de bus kopen, is uiteraard wel wat duurder. Maar een ov-chipkaart kost €7,50. Dan is dat losse kaartje voordeliger, voor mij dan; ga zelden met ov ;)
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op wo 25 feb 2015, 07:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#3078187
Inge en Bono schreef: Via internet kan je een treinkaartje kopen, ff uitprinten. Scheelt een euro met het losse kaartje dat je op het station koopt ;) Als je in het weekend gaat; kan je voor €13,99 een dagkaart bij de kruidvat kopen

Kaartje voor de bus kan je in de bus kopen, is uiteraard wel wat duurder. Maar een ov-chipkaart kost €7,50. Dan is dat losse kaartje voordeliger, voor mij dan; ga zelden met ov ;)
Die dag kaarten zijn er niet meer Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door