Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3077923
In de zoektocht naar een nieuwe auto word er natuurlijk ook aan de honden gedacht  :biggrin2:
En dan vooral aan de zooi die ze meenemen...  ::)
Tyke en Yara zitten in de kofferbak, nu in een universele 'zak'.

Voor de nieuwe auto wil ik graag een op model gemaakte bescherming, dat zit toch beter. Ik heb al verschillende sites bekeken maar wie weet hebben de BP-ers ook nog wel een goed adresje  :biggrin2:

Het gaat dus niet om een rubber mat of iets dergelijks, maar een pvc/sterk canvas mat, die ook de achterkant van de 2e rij stoelen bedekt, en de zijkanten van de auto. Liefst ook nog dat ik er een stukje bij kan kopen wat de klep zelf beschermt  :biggrin2:

Zoiets dus:
Afbeelding

Afbeelding

Dit bedrijf heeft helaas geen 'liner' voor de type auto waar we voor aan het kijken zijn, maar het idee is vast duidelijk zo  :D
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3077927
Sorry om je vraag kan ik niet helpen, heb wel even een vraag voor jou, die auto op de foto's is dat een skoda?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Jantina
#3077929
Misschien dat je bij een zeilmakerij ver kan komen? Ik vind het er wel mooi uitzien, maar denk dat er een gigantisch kostenplaatje bij komt kijken.... Het materiaal is vaak al heel duur en dan zo specifiek op maat gemaakt...
Door ChantalKrijn
#3077931
Dat vond ik op zich nog wel meevallen. Bij dit bedrijf had ik het graag laten doen, maar die hebben dus geen model voor de auto waar we naar op zoek zijn.
Voor zo'n 100-150 euro heb je er eentje.

Ik ga eens zoeken voor een zeilmakerij, bedankt voor de tip!
Door Pluto
#3077936
Inouchka schreef: Sorry om je vraag kan ik niet helpen, heb wel even een vraag voor jou, die auto op de foto's is dat een skoda?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Is een nieuw model RAV 4, Toyota.
Door Jantina
#3077938
ChantalKrijn schreef: Dat vond ik op zich nog wel meevallen. Bij dit bedrijf had ik het graag laten doen, maar die hebben dus geen model voor de auto waar we naar op zoek zijn.
Voor zo'n 100-150 euro heb je er eentje.

Ik ga eens zoeken voor een zeilmakerij, bedankt voor de tip!
O nee, dat is zeker niet duur! Dan is zo'n inlegmat van de dealer vele malen duurder en heb je alleen de bodem bedekt.
Door Suzanne
#3077940
Zeer benieuwd: waar is dit te koop?

Dus precies zoals de afbeelding?

Suzanne
ChantalKrijn schreef: In de zoektocht naar een nieuwe auto word er natuurlijk ook aan de honden gedacht  :biggrin2:
En dan vooral aan de zooi die ze meenemen...  ::)
Tyke en Yara zitten in de kofferbak, nu in een universele 'zak'.

Voor de nieuwe auto wil ik graag een op model gemaakte bescherming, dat zit toch beter. Ik heb al verschillende sites bekeken maar wie weet hebben de BP-ers ook nog wel een goed adresje  :biggrin2:

Het gaat dus niet om een rubber mat of iets dergelijks, maar een pvc/sterk canvas mat, die ook de achterkant van de 2e rij stoelen bedekt, en de zijkanten van de auto. Liefst ook nog dat ik er een stukje bij kan kopen wat de klep zelf beschermt  :biggrin2:

Zoiets dus:
Afbeelding

Afbeelding

Dit bedrijf heeft helaas geen 'liner' voor de type auto waar we voor aan het kijken zijn, maar het idee is vast duidelijk zo  :D
Door ChantalKrijn
#3077943
Me and my boys! schreef:
Bedankt, maar toch niet helemaal wat ik zoek. Tyke kan nogal ehh.. smerig worden  :biggrin2: Hij heeft er een handje van zich in de auto uit te schudden en debiel te gaan doen langs de randen.
Kaio schreef: Niet zo mooi als op die foto van jou maar http://rubbermattenshop.nl/wt09/nl//pro ... p?cPath=10
Als je dan bij kofferbakprotect kijkt, voor bijna elk merk, elk model, niet van rubber dus maar stevig zeil
Die had ik inderdaad ook al gevonden, maar ook die hebben 'ons' model auto niet  ;D
Het gaat om een Mitsubishi Outlander (Phev, dus de hybride versie). De sites die ik heb gevonden hebben alleen het oudere model.
Suzanne schreef: Zeer benieuwd: waar is dit te koop?

Dus precies zoals de afbeelding?

Suzanne
Dit is van http://hatchbag.co.uk/  :)
Door K&D
#3078030
wij hebben zo'n kofferbakmat/schaal en het is echt ideaal. Zand van de damesch boeit niets. Ze liggen lekker op een oude deken en je tilt de hele bende er zo uit om schoon te maken. :)
Door Borke
#3078034
K&D schreef: wij hebben zo'n kofferbakmat/schaal en het is echt ideaal. Zand van de damesch boeit niets. Ze liggen lekker op een oude deken en je tilt de hele bende er zo uit om schoon te maken. :)
Wij ook, gekocht bij de dealer, ideaal!
Beschermt echter niet de zijkanten.

Tegen de achterwand heeft Leo een isolatieplaat gemaakt, zodat bij een eventuele aanrijding Sofi niet in de stangen van het hondenrek wordt geprakt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3078040
ChantalKrijn schreef: Bedankt, maar toch niet helemaal wat ik zoek. Tyke kan nogal ehh.. smerig worden  :biggrin2: Hij heeft er een handje van zich in de auto uit te schudden en debiel te gaan doen langs de randen.

Die had ik inderdaad ook al gevonden, maar ook die hebben 'ons' model auto niet  ;D
Het gaat om een Mitsubishi Outlander (Phev, dus de hybride versie). De sites die ik heb gevonden hebben alleen het oudere model.

Dit is van http://hatchbag.co.uk/  :)
Toch maar andere auto dan ?  :biggrin2:
Heb je al bij de merkdealer nagevraagd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door