Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door M@rina
#3077472
Ik heb deze omslagdoek gehaakt, vorige week was hij al klaar maar nu heb ik zo'n mooie sluiting erbij;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het volgende project wordt een driehoekige omslagdoek van een heel bijzonder garen; Colortwist. De kleuren heb ik zelf uit gekozen het garen is voor mij gedraaid. Het verloopt van donkerblauw naar lichtblauw, naar heel zacht grijs naar licht roze naar donker oudroze.

Afbeelding

En deze ga ik er van haken:
Afbeelding
Door M@rina
#3077491
Ik heb dat nieuwe projectje liggen en dan nog een kussenhoesje haken voor mijn zus, met heel fijn garen, daarna heb ik niets meer te haken dus............
Door Anne in Zweden
#3077495
M@rina schreef: Ik heb dat nieuwe projectje liggen en dan nog een kussenhoesje haken voor mijn zus, met heel fijn garen, daarna heb ik niets meer te haken dus............
Ja! Ja! Ja! Ik wil boven aan de lijst! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3077555
Hé wat leuk dat je ook aan het haken bent.
En wat maak je mooie dingen.
Prachtig die wol, en wat bijzonder dat ze die voor je gemaakt hebben. Daar had ik nog nooit van gehoord.
Sinds een paar weken probeer ik ook wat te haken.
En ik vind het heerlijk ontspannend.
Door orinake
#3077557
Wow knap!!!!
Ik ben momenteel nog steeds aan de doopsuikerzakjes bezig, moet dan nog een granny stripe deken afwerken, nog enkele kuffeldoekjes voorzien, een mutsje en dan een rokje op bestelling.
Verslavend is het dat haken ;)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3077601
Mooi!  :)

En die nieuwe wol is helemaal geweldig! Ik wist niet dat het kon, zo op maat laten draaien.

Ik heb vroeger veel gehaakt, als ik dit zo zie gaat het wel weer kriebelen.  :)
Gebruikersavatar
Door Riek
#3077925
M@rina schreef: Ik heb dat garen in Alphen a/d Rijn gekocht bij Echtstudio. ze hebben op de website  ook altijd een paar van dit soort garens staan:

http://www.echtstudio.nl/wolgarengaren/colortwist.html

Als je naar de winkel zelf gaat kan je de kleuren zelf bij elkaar zoeken.
Wat een prachtige kleuren, daar word ik nogal hebberig van.
Maar eerst maar eens wat meer ervaring opdoen.
Het lijkt me geen makkelijke draad om mee te werken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door