Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3077884
Niet leuk, maar ook een beetje trots...jouw meisjes!  :-X  :-*
Wat je kunt doen is misschien een mailtje naar: [email protected]
Je kunt laten weten dat jij de fotograaf bent en niet degene die zijn afkortingen bij de foto heeft gezet. De naam van de schrijven, de datum van publicatie.
Er zijn namelijk huisregels als je mee wilt schrijven op deze 'dichtbij'sites.

En niet vergeten te melden dat je de trotse eigenares bent van de honden die hier op de foto heerlijk aan t ravotten zijn en niet in gevecht zijn. :biggrin2:
Herken een hondenspel.


Zo zie je maar weer eens dat alles wat je op 'ut net' zet zo gebruikt kan worden.
edit: foutjes
Laatst gewijzigd door Neally op di 24 feb 2015, 14:13, 1 keer totaal gewijzigd.
#3077895
Het is een foto van mijn website gepikt, deze heeft nooit op FB gestaan!

Werd gedeeld door iemand uit mijn vriendenkring op fb, maar is een artikel van een lokale krant(pagina)
Hope schreef: Ik ging er ook achteraan.
Het nieuwe beleid van fb maakt wel dat fb zelf jou foto's mag gebruiken voor reclame-doeleinden, maar deze man heeft geen enkel recht.

Hij mag trouwens ook wel eens wat aan zijn schrijfstijl doen.
#3077900
Deze foto's heb ik als illustratie op mijn gezondheidssite gebruikt, om het gebit te tonen :/ Die staan er trouwens nog steeds op. Want het is een puppieravot foto. Deze dames waren daar 5 maand, (toen had Prudence nog een mooie donkere kleur)

Ja trots op mijn meisjes :) Had al gemaild, maar nog niet dat het mijn meisjes zijn die aan het "spelen" zijn :)
Neally schreef: Niet leuk, maar ook een beetje trots...jouw meisjes!  :-X  :-*
Wat je kunt doen is misschien een mailtje naar: [email protected]
Je kunt laten weten dat jij de fotograaf bent en niet degene die zijn afkortingen bij de foto heeft gezet. De naam van de schrijven, de datum van publicatie.
Er zijn namelijk huisregels als je mee wilt schrijven op deze 'dichtbij'sites.

En niet vergeten te melden dat je de trotse eigenares bent van de honden die hier op de foto heerlijk aan t ravotten zijn en niet in gevecht zijn. :biggrin2:
Herken een hondenspel.


Zo zie je maar weer eens dat alles wat je op 'ut net' zet zo gebruikt kan worden.
edit: foutjes
#3077905
Direct dreigen met een factuur dat is t enige dat soms helpt. De foto van mijn hond waar zelfs een copyright onder staat (welke ze gewoon wegknippen) is inmiddels zo vaak gebruikt dat ik nu alleen nog reageer tegen misbruik wat negatief is (zoals in jouw geval nu bijv.) Als ik op de foto zoek in google heb ik +18 paginas met zoekresultaten... hij heeft Osama bin laden gevonden volgens een amerikaanse krant, staat op ontelbare affiches en websites mbt t ras, maar werd laatst dus ook in een asiel ter herplaatsing aangeboden terwijl hij afgelopen augustus is overleden en hij was ineens een teef geworden terwijl je zn mannelijkheid op de foto toch duidelijk kon herkennen... waardeloos is t wel iig. af en toe
#3077906
malinois. schreef: Direct dreigen met een factuur dat is t enige dat soms helpt. De foto van mijn hond waar zelfs een copyright onder staat (welke ze gewoon wegknippen) is inmiddels zo vaak gebruikt dat ik nu alleen nog reageer tegen misbruik wat negatief is (zoals in jouw geval nu bijv.) Als ik op de foto zoek in google heb ik +18 paginas met zoekresultaten... hij heeft Osama bin laden gevonden volgens een amerikaanse krant, staat op ontelbare affiches en websites mbt t ras, maar werd laatst dus ook in een asiel ter herplaatsing aangeboden terwijl hij afgelopen augustus is overleden en hij was ineens een teef geworden terwijl je zn mannelijkheid op de foto toch duidelijk kon herkennen... waardeloos is t wel iig. af en toe
Het zou op zich wel heel stoer zijn geweest als hij Bin Laden had gevonden  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door