Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3077626
Zijn hier Utopia kijkers ? Of paspoorthouders ? Ik kijk, maar ga uiteraard niets betalen. Stel dat je kijkt, wie moet volgens jullie acuut verwijderd worden. Bij mij is dat psycho-Patrickje. Wat een vreselijk figuur is dat. Morgen de stemming.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3077655
*Lia* schreef: Zijn hier Utopia kijkers ? Of paspoorthouders ? Ik kijk, maar ga uiteraard niets betalen. Stel dat je kijkt, wie moet volgens jullie acuut verwijderd worden. Bij mij is dat psycho-Patrickje. Wat een vreselijk figuur is dat. Morgen de stemming.


Ik moet helaas zeggen ik zie de herhaling smiddags weleens. Volg de kookprogramma's die daarna komen.Maar idd Patrick mag,nee moet verdwijnen!!! Wat een ergelijk,irritant persoon!
Door keetje
#3077665
Ik kijk wel eens naar de gratis live-stream. Maar zal er nooit geld aan uit gaan geven. Kijk ook 's avonds regelmatig en kijk soms op de FBpagina. Ik blijf het amusant vinden hoewel het oorspronkelijke Utopia-idee al helemaal weg is.
Patrick is inderdaad een vreemde man. Maar of hij weg moet? Er moet wel iets te beleven blijven. Chris moet zeker niet weg. Hij is de hardste werker en leeft helemaal zijn eigen utopia. Ik verdenk hem van iets van autisme maar juist daardoor denk ik dat hij zijn plannen echt doorzet.
Voor mij mag Gaby weg. Ik vind haar te extreem in haar ideeen. Prima maar voor mij hoeft het niet.
Door Mowgli
#3077705
Hier in DE is het gisteren begonnen, hier heet het newtopia. Mijn Schatzi is zo'n reality tv-freak, dus hier stond het gister tijdens het eten aan. Ik kan zeggen dat ik het enorm oninteressant vond.
Gebruikersavatar
Door Thea
#3077718
Ja hier word ook gekeken ;)
Steeds denk ik ach waarom kijken we nog vind het niet zoveel aan, maar toch gaat het om half 8 aan ;D
Patrick mag er zeker uit maar er zijn er nog wel een paar die van mij mogen verdwijnen oa Ivan,Colinda en die helemaal bekeerd door god is. :(
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3077722
Naomi mag er van mij uit ! Wat een blonde naïeve doos is dat zeg ... Die ook nog eens NIETS doet voor de BV

En ach, heerlijk zo onder het eten een beetje nutteloze televisie  :biggrin2:
Door Danny
#3077730
Tja ik kijk ook wel, gewoon omdat ik dan net zit te eten maar eigenlijk vind ik het een dom programma, hahaha
Wie eruit mag...een aantal van mij..... wat een stel bij elkaar zeg.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3077752
Martine-Tom schreef: Leeft dat programma nog steeds?  :o
+ nogeens  ;D

Neu ik heb het ook nooit gezien, ja een paar seconde pfff gauw verder. Ik heb het allang gehad met de psychologische experimenten tv waar ze de meest achterlijke van de samenleving bij elkaar pleuren en kijken wat er gebeurd: ach ja ruzie en ne*ken  :biggrin2: Dus ik hoef niet meer te kijken  :biggrin2:

Maar ja ik kijk weer andere programma's waar anderen geen zak aan vinden  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door