Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3077675
Krijgt iemand hier nog wel eens een preciezer tijdstip van bezorging door? Ik heb bij mijn laatste bestellingen steeds alleen de dag, en dan het tijdvak van 08.30-21.30 gekregen. Heel irritant.

Ik kan het vragen aan 'Noor' (op de site) maar die geeft geen antwoord en eindigt met 'bedankt voor je feedback'.
Door Elvira
#3077680
vanavond kwam de post even na 7 uur. Sinds wanneer komt de post 's avonds ?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3077683
Elvira schreef: vanavond kwam de post even na 7 uur. Sinds wanneer komt de post 's avonds ?
Dat is al een hele tijd hoor.

@Eelke: Ik heb laatst wel een 12.30 tot 19.30 doorgekregen. Maar goed, toen kwamen ze alsnog niet  :biggrin2:
Door Lida. S
#3077690
Elvira schreef: vanavond kwam de post even na 7 uur. Sinds wanneer komt de post 's avonds ?
Hier bijna altijd
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3077693
Om 6:00 of om 20:00, 5 dagen later, mij maakt het niet uit
Ik ben tegenwoordig maar gewoon blij wanneer de post (toch nog) op de mat valt
Gebruikersavatar
Door doranto
#3077698
Volgens mij is dat al heel lang zo. Inderdaad niet echt handig. Voor mij is het in ieder geval onmogelijk om in die periode constant thuis te zijn. Gelukkig kan het vaak bij de buren worden afgegeven.
Door Esthertjuh
#3077699
Hier krijgen we alleen op maandag de tijd van 8.30-21.30. Op andere dagen hebben we meestal een tijdvak van 2 uur (19.30-21.30) en dan komen ze ook binnen die tijd :)
Door BlissSpirit
#3077716
Ik krijg altijd een kort tijdvak.
Heb de app "mijn pakket" op mijn foon en daar krijg ik ook een bericht op wanneer het bezorgt wordt en kan de pakketten daar ook zoeken met het track&trace nummer.
Post komt hier ook bijna standaard tussen de middag.
Heb meer problemen met de DHL. Daar roepen ze alleen dat het die dag bezorgt wordt.
Door eelke
#3077719
Hij staat nog steeds op tussen 08.30-21.30. Heb je toch niks aan?
Voorheen kregen we altijd een tijdvak van volgens mij zelfs maar 2 uur. Kon het wel eens wat afwijken, maar zo'n lang tijdvak...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3077732
Laatste keer (half januari) kreeg ik gewoon tijdvak van 2 uur.
Postbode is hier altijd ergens tussen 12 en 2 in de straat.
Door *Marieke*
#3077736
Toevallig van het weekend wat besteld.. En kreeg net een mail met verwijzing naar "mijnpakket" pakket wordt geleverd tussen 11 uur en 13 uur.. Best okey tijdsbestek vind ik!
Door marina
#3077737
Hier doorgaans ook een tijdvak van 2 uur en wordt ook binnen de tijd afgeleverd.
Op zaterdag wordt er zelden een pakket afgeleverd ondanks aangegeven tijdvak (vermoed anders chauffeur die het huis niet kan vinden).
Door Martine-Tom
#3077756
Hier is de standaard tijd tussen 16 en 18 uur, in mijn ervaring is het zo dat als daarvan afgeweken word ik de 8.30/19.00 melding krijg, schiet je dus nog geen fluit mee op want dat betekend hier alleen maar dat ik iig vrij zeker weet dat ze niet tussen 4 en 6 komen, verder staan alle opties open  :P
Door bea
#3077784
Ik kreeg vandaag bericht dat ze tussen11.00 en 13.00 uur zouden komen en hij is net 10.30 geweest
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door