Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3076819
Hondenhamburgertjes. Er gaat in: 2,5 kg zelfgemalen kipgehakt (ik heb deze keer kippenvlees gemalen maar daarvoor had ik rundergehakt en lamsgehakt van de Islamitische Slager), eendennek, stukje lever, 2 blikken zalm, 1 kg sardientjes, 2 gekookte aardappeltjes om het een beetje te binden, Chiazaad om dezelfde reden en paar eetlepels havermout om dezelfde reden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het eind resultaat:

Afbeelding
Door Hanny
#3076833
Mijn dames zouden het heerlijk vinden, maar ik vind het van de werkverschaffing.
Zoiets gaat hier dus niet gebeuren, een gewoon lekkere maaltijd en dat is het.

Hanny
Door Lizzy
#3076929
Hanny schreef: Mijn dames zouden het heerlijk vinden, maar ik vind het van de werkverschaffing.
Zoiets gaat hier dus niet gebeuren, een gewoon lekkere maaltijd en dat is het.

Hanny
Geef jij nooit snackjes tijdens de training/opvoeding? (dit is voor bij de training).
Gebruikersavatar
Door Hope
#3076998
[quote="Lizzy"]
Geef jij nooit snackjes tijdens de training/opvoeding? (dit is voor bij de training).
[/quote]

Lijkt me ideaal!

Binden kan je ook met een ei misschien?
Door Lizzy
#3077281
[quote="Hope"]
Lijkt me ideaal!

Binden kan je ook met een ei misschien?
[/quote]

Ja, dat zit er ook doorheen maar het was deze keer iets te nat, vandaar de Chiazaadjes en de gekookte aardappel.
Door Lizzy
#3077297
Ze krijgen trouwens geen hamburger per keer hee :biggrin2:. Die dingen breek ik in kleine stukjes:

Afbeelding

En ik had twee van deze grote zakken vol hamburgers met de hoeveelheid die we gedroogd hebben:

Afbeelding
Door Lizzy
#3077298
[quote="MarijeEnBoomer"]
Booeeee zegt Boomer!!
Nu kan ze geen smaakjes van je pikken!
[/quote]

Door de aardappel? Nou waren het 2 aardappeltjes op ruim 4 kg vlees/vis. Ik weet niet of dat nog uit maakt? Naaah, laten we het risico maar niet nemen... Volgende batch maak ik zonder aardappel, speciaal voor B.
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3077352
[quote="Lizzy"]
Door de aardappel? Nou waren het 2 aardappeltjes op ruim 4 kg vlees/vis. Ik weet niet of dat nog uit maakt? Naaah, laten we het risico maar niet nemen... Volgende batch maak ik zonder aardappel, speciaal voor B.
[/quote]
En havermout  ;)
B vindt je weer lief!
Door Lizzy
#3077492
[quote="MarijeEnBoomer"]
En havermout  ;)
B vindt je weer lief!
[/quote]

Oh ja! Nou waren het maar 2 eetlepels.... OK, volgende keer zonder havermout, zonder aardappel. Mag Chiazaad wel?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3077584
[quote="Lizzy"]
Oh ja! Nou waren het maar 2 eetlepels.... OK, volgende keer zonder havermout, zonder aardappel. Mag Chiazaad wel?
[/quote]
Denk het wel of is dat ook van de graan familie?
Ik eet nooit vogelzaad  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door