Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door san :)
#3076763
Mijn stockli heeft het begeven, althans hij blaast koude lucht.
Iemand bekend met dit probleem? Ding is net een jaar oud,. Mijn oude baan maar weer teruggeroepen van zijn pensioen nu aangezien er wel vlees in lag
Gebruikersavatar
Door corina
#3076776
Waarschijnlijk het verwarmingselement of de thermostaat. :(
Ik weet niet of die ergens te koop zijn.

Als je iemand kent die een beetje handig kan hij/zij het wel doormeten met een multimeter.
Daar hoef je echt geen electromonteur voor te zijn.

mvg henk
Door Lizzy
#3076777
Dat is balen zeg! Ik stuurde 'm echt terug! Binnen een jaar kapot mag niet, ook al is de garantie verlopen, binnen 1 jaar mag zo'n ding niet stuk gaan. Wij hebben onze Stockli al ruim 10 jaar.... En toch hoor ik nu wel vaker dat ie het snel begeeft.. Misschien is de kwaliteit minder geworden in de loop der jaren?
Door san :)
#3077278
nou dat vind ik dus ook! heb heb samen met een vriendin (uit belgie) in frankrijk besteld,daar zat een dikke korting op twee toen. nu baal ik daar dus van. ben bijna verplicht tot weer een stockli aangezien ik tien schijven heb  :o

mijn oude boman snort dus al gewoon 5 jaar zonder problemen
Door Lizzy
#3077279
san :) schreef: nou dat vind ik dus ook! heb heb samen met een vriendin (uit belgie) in frankrijk besteld,daar zat een dikke korting op twee toen. nu baal ik daar dus van. ben bijna verplicht tot weer een stockli aangezien ik tien schijven heb :o

mijn oude boman snort dus al gewoon 5 jaar zonder problemen
Maar waarom neem je niet gewoon contact op met Stoclki? Of met dat bedrijf in Frankrijk? Korting wil toch niet zeggen dat je garantie pleite is?
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3077286
Ik heb hetzelfde probleem gehad met een in Duitsland gekochte stockli . Contact opgenomen en ik heb de oude opgestuurd en een nieuwe toegestuurd gekregen!
Door san :)
#3077291
mijn frans is ook niet al te best dus heb het uitbesteed :-[

Nu maar hopen dat ik inderdaad gewoon een nieuwe toegestuurd krijg ;)
Door san :)
#3078615
:D :D :D

ik krijg als het goed is een nieuwe opgestuurd! moest de sticker van ondere erafhalen en opsturen met de factuur en als het goed is krijg ik dan een nieuwe!!
pfieuwww
Door san :)
#3095795
heb via de kennis met wie ik hem besteld had een nieuwe gekregen! nette service trouwens van dat bedrijf!

gisteren heb ik hem bij haar opgehaald en de eerste geelhaar ligt er alweer in! :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door