Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3076946
Ik heb vandaag Frou Frou meegenomen naar "oma". Mijn moeder. Mijn moeder heeft eigenlijk niet zoveel met honden (mijn vader al helemaaaaaaaaaaal niet dus van wie ik het heb mag voor eeuwig een raadsel blijven). Maar ze vindt ze wel heel lief. En toch ook een beetje eng. En ze is er eigenlijk ook een beetje vies van :biggrin2:

Dus ik was benieuwd hoe dat zou gaan. Nou, Frou Frou wilde met mijn moeder kroelen en zoenen en op schoot zitten en op schoot hangen en nog meer kroelen en nog meer zoenen. En dat sta ik niet toe omdat mijn moeder dat niet zo fijn vindt en ik dat weet. Maar vandaag zegt ze ineens "nee, laat haar maar, ik wil het eigenlijk wel graag even echt voelen, deze lieve Frou Frou". Dus ik heb ze gelaten. En Frou vond mijn moeder helemaal het einde!

Ben inmiddels weer thuis, belt mijn moeder net op "ik bel even om te zeggen dat ik heel veel van je houd en ook van Frou Frou. Neem je volgende keer die dikke mee?" (waarmee ze Fritzi bedoeld, die noemen wij "die dikke"). En daarna zei ze "Je mag ze ook allebei meenemen. Wat?! Je mag ze alle vier meenemen!".

Is toch gewoon aandoenlijk?!
Door Lizzy
#3076964
Ja totaal! Toet heeft oma totaal ingepakt! Volgende week de beurt aan die dikke. Mijn moeder heeft ze wel vaker eerder gezien natuurlijk, onze smurfjes. Maar dan ook vaak met z'n tweetjes of met z'n viertjes (als mam hier komt, krijgt ze gelijk vier van die malloten over zich heen, hahaha, dan is het echt zo'n overval ;D). Maar meestal ga ik toch zonder honden naar mijn moeder omdat ik daar dan ook allerlei klusjes kan doen (en mijn handen vrij heb). Nu kregen Frou en oma echt even helemaal de gelegenheid om 1 op 1 "klef te worden met mekaar".
Door fransbulletje
#3076970
Leuk!

Mijn ouders hebben weinig met onze bullen en dat is jammer.
Soms gaan ze mee maar ze zijn niet erg welkom en dat is lastig als je 200 km verderop woont.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door