Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Dreetje
#3075760
maar dan ook helemaal nooit moet doen is :
je vinger dopen in een pannetje met zelfgemaakte karamel dat je net van het vuur haalt........
Auwwwww.... :(
Afbeelding
Door - pien -
#3075769
:o :o :o Auw!!!! Is het al een blaar?
Eén voordeel: dit doe je echt nooooit meer  :biggrin2:
Heb je het wel goed gekoeld?
Ik heb ook zo'n plekje op m'n wijsvinger (van een gietijzeren pan die in de oven stond, raakte ik nét per ongeluk aan) en die is nu aan het genezen (van een weekje geleden).
Sterkte d'r mee!
Door Dreetje
#3075772
- pien - schreef: :o :o :o Auw!!!! Is het al een blaar?
Eén voordeel: dit doe je echt nooooit meer  :biggrin2:
Heb je het wel goed gekoeld?
Ik heb ook zo'n plekje op m'n wijsvinger (van een gietijzeren pan die in de oven stond, raakte ik nét per ongeluk aan) en die is nu aan het genezen (van een weekje geleden).
Sterkte d'r mee!
Het is een enorme blaar....
Ik heb er calendula zalf op gesmeerd en het ergste branderige gevoel is er wel af.
Door charmed
#3075798
AUWTSSSSJJJ Niet weer doen!

Zo stak ik laatst tijdens het groente koken, mijn hand in de verkeerde pan (die al bijna kookte) om de groente naar beneden te dukken. Sodeju.. dat was heet! Volgende keer kijken als ik een hand in de pan steek om de groente naar beneden te duwen om te kijken of er nog meer bij kan :)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3075826
Dreetje schreef: Het is een enorme blaar....
Ik heb er calendula zalf op gesmeerd en het ergste branderige gevoel is er wel af.
Geloof het of niet tandpasta op smeren!! werkt fantastisch tegen verbrand pijntjes :D waarom wou je eigenlijk je vinger erin steken? Voelen of de karamel warm genoeg was! xD


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Ruisje
#3076277
Volgende keer als je zelf karamel gaat maken een tube Prep creme op het aanrecht klaarleggen. ;)

Werkt als een trein, 5 minuten na insmeren is de pijn weg!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door