Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3075830
Ik hoorde whisper heel vreemd achter mij weglopen, poten verkrampten, ze begon te slepen, ze begon te wankelen. Ik kon nog net in de benen springen en haar grijpen. Vandaag had ze al overgegeven en was net voor de aanval aan de dunne. Ze was net weer binnen. 10 minuten in aanval geweest. Nou nu heb ik het wel gehad, er gaat hier iets giga fout. Phoebe al dagen achtereen partiële aanvallen (5 dagen) Prudence dinsdag een aanval en nu nog steeds hoofdpijn, en Whisper een megaknaller van een aanval van 10 minuten, mocht van mijn mobiel maar 5 minuten filmen. Ooh wat haat ik dit! Waarom?

*klaagmodus uit* schoponderdekont en weer verder :/
Gebruikersavatar
Door pike
#3076032
Allejus dat gaat inderdaad niet best. Wat erg, drie honden met aanvallen. Geen wonder dat de klaagmodus aan gaat, alhoewel, ik zou zelf waarschijnlijk in de wanhoopmodus gaan. Waarom gebeurt dit? Wisten we het maar dan was het misschien op te lossen. Sterkte ermee  :bigarmhug:
Door charmed
#3076053
Dank je, als ze het allemaal ombeurten doen en het ligt ver uit elkaar, dan is het allemaal te overzien, maar zoveel in 1 week, dan slaat bij mij even de grond onder de voeten vandaan :(
DJ en Doerak schreef: Oef, maar dat ís ook heftig! Sterkte!
Door charmed
#3076056
Dank je! Niemand kan er wat zinnigs over zeggen, dat is het probleem :( Zo soms voel ik me dan ook heel erg alleen.
Morgen maar weer eens iets heel leuks gaan doen, een hele lange wandeling of zo, samen.
Lil schreef: Ik snap je gevoel, maar kan helaas niets zinnigs erover zeggen behalve veel succes ermee.
Door charmed
#3076067
Nee niets veranderd, helemaal niets. Alles nog steeds hetzelfde. Geen luchtjes, daar werken we niet mee. Denk dat de buitentemperatuur de spelbreker is, samen met de binnentemperatuur, die liggen te ver uit elkaar. Hier tot aan gister nog steeds nachtvorst gehad. OVerdag 3 graden (vandaag 5 of 6*C ) Binnen 20 graden. Dat wordt denk ik te veel voor ze. Maar het is een gedachte, toch zie ik ze niet snel ademen, dus tja of het dat dan is?
spreeuwtje schreef: Heb je iets veranderd in huis? Andere wasmiddel of een ander luchtje van iets? Wat raar!
Door charmed
#3076078
Dank je. Kan wel gaan wanhopen maar daar heeft niemand iets aan, zelfs ik niet. Mijn bloeddruk is al verhoogd omdat ik binnenkort geopereerd moet worden. En ik ben echt nog nooit bij ze weg geweest, wel een paar uur, maar niet een overnachting zonder ze. Geen idee hoe ze daar op reageren :(

Ja het waarom, mag ik ws. geheel zelf oplossen. Is te ingewikkeld voor elke arts ben ik bang :( Niemand heeft er kaas van gegeten.

pike schreef: Allejus dat gaat inderdaad niet best. Wat erg, drie honden met aanvallen. Geen wonder dat de klaagmodus aan gaat, alhoewel, ik zou zelf waarschijnlijk in de wanhoopmodus gaan. Waarom gebeurt dit? Wisten we het maar dan was het misschien op te lossen. Sterkte ermee  :bigarmhug:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door