Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3075845
Vanochtend een telefoontje: Hallo Lia, we hebben 8 jaar geleden een Sheltie bij je gekocht. Ik weet precies welk teefje ze hebben meegenomen. Omschrijf het teefje en krijg de bevestiging. Sinds een aantal weken wil ze niet meer eten. De echo en een foto zijn prima, dus geen vervelende berichten. Hart longen lever en nieren zijn prima. 8 jaar niets vernomen en nu kom ik ineens in beeld. 8 jaar een gezond hondje, maar NU ?? W.T.F. Na 8 jaar gezondheid (nooit meer iets vernomen) ben ik ineens weer in beeld. 8 Jaar nooit meer iets van het hondje vernomen. Wordt je dan misbruikt als fokker ????????????????
Door Erna
#3075848
*Lia* schreef: Wordt je dan misbruikt als fokker ????????????????
Hoezo dan? Vragen ze geld of iets dergelijks? Misschien willen ze alleen dat je even met ze meedenkt en hun op een goed spoor zet.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3075854
Erna schreef: Hoezo dan? Vragen ze geld of iets dergelijks? Misschien willen ze alleen dat je even met ze meedenkt en hun op een goed spoor zet.

Nee, dat niet. Maar als je 8 jaar een gezond hondje hebt wat nu niet meer wil eten, wat kan de fokker daar aan doen ? Het is echt niet leuk als je een pup verkoopt en er 8 jaar niets meer van mee krijgt.
Gebruikersavatar
Door *Lia*
#3075868
Ik had het leuker gevonden als ik geregeld wat van het hondje vernomen had. Een fotootje o.i.d. had al goed geweest. Nooit, maar dan ook werkelijk nooit hebt ik nog iets van het teefje vernomen. Maar ik ben wel goed als er iets fout gaat.
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3075887
Inouchka schreef: Dit is echt zo fout :O


Sent from my iPhone using Tapatalk
Zal mijzelf even toelichten... Dat ze na 8j contact opnemen dat hondje niet wil eten :0...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Erna
#3075921
*Lia* schreef:
Nee, dat niet. Maar als je 8 jaar een gezond hondje hebt wat nu niet meer wil eten, wat kan de fokker daar aan doen ? Het is echt niet leuk als je een pup verkoopt en er 8 jaar niets meer van mee krijgt.
Ik zou daar niet zo mee zitten hoor. Waarschijnlijk hebben ze al veel geprobeerd, helpt het niet en zien ze jou als een ervaren iemand aan wie ze advies vragen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3076337
Van de andere kant bekeken: heb je zelf nog eens gevraagd hoe het gaat?

Ik zeg dit omdat ik de fokker van Scott in het begin ook regelmatig heb geïnformeerd maar er vanuit haar niet echt interesse leek te zijn.

Kan me ook niet voorstellen dat ik er na 8 jaar zou bellen maar goed...
Gebruikersavatar
Door Hope
#3076352
pluk schreef: Van de andere kant bekeken: heb je zelf nog eens gevraagd hoe het gaat?

Ik zeg dit omdat ik de fokker van Scott in het begin ook regelmatig heb geïnformeerd maar er vanuit haar niet echt interesse leek te zijn.

Kan me ook niet voorstellen dat ik er na 8 jaar zou bellen maar goed...
Hier hetzelfde. De fokker vraagt nooit wat en ik weet niet of ze wel op mij zit te wachten.
Door Lizzy
#3076356
Ik kan me je gevoel wel een beetje voorstellen hoor Lia. Je hoort 8 jaar niks van die mensen, dan zijn er problemen en dan weten ze je te vinden.... Aan de andere kant zou ik daar blij om zijn. Je kunt dan tenminste vertellen wat jij denkt dat goed is in deze en misschien kun je ze er van weerhouden om gore meuk brokken van de dierenarts te gaan voeren. Die kans krijg je nu wel dus ik zou zeggen "grijp 'm!". Kennelijk zitten ze wel op jouw adviezen te wachten, anders zouden ze je niet bellen. En nu is ook je kans misschien om vanaf hier af en toe weer wat over het hondje te horen te krijgen. Dit geeft je misschien ook weer reden om af en toe te bellen om te vragen hoe het gaat enzo!
Door Martine-Tom
#3076376
Heb je zelf wel eens pogingen ondernomen om iets over het hondje te horen?
Verder zou ik vooral blij zijn dat ze je weten te vinden als er iets is en je mening dus blijkbaar op prijs stellen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door