Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3076517
Op dit moment worden hier hondenklantjes door een da-kliniek apart geent voor de lepto4 en geboosterd natuurlijk. Waarom? Vanwege de overvloed aan muizen en ratten. En dan krijgt de hond ook nog de jaarlijkse cocktail die die normaal krijgt in de loop van het jaar.
Heb hier een trimsalon en zie ze voorbij komen, mensen beginnen vanzelf erover. En ik moet er toch wat van zeggen tegen de mensen, kan het gewoon niet laten. Bij mijn eigen da (die nu voor mij exit is) ben ik al berucht.
Klantje vorige week was niet lekker na de enting. Maar je betaald in 1x voor 2 entingen, dusja die andere ook maar doen. Ook weer hetzelfde verhaal van de mensen: dierenarts heeft toch het beste voor met mijn hondje..........ehhh nou ???
Ik wordt echt niet goed van die da'sen hier, hondje van de buren, nu 6 maanden, teefje, tja nu loops, had al gesteriliseerd moeten zijn volgens de da. Gelukkig twijfelde buuf en heeft aan mij gevraagd wat ik ervan vond.
Gr. Ingrid
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door