Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#3075337
Zelfs in tijden van economische  malaise... De hondenbelasting in de gemeente waar ik woon is omlaag gegaan  :D . Voor de 2de hond  op  hetzelfde adres betaal ik nu evenveel als voor de 1ste hond. 2de hond en meer was eerst 150% van het tarief voor de 1ste hond

Scheelt in elk geval  42,50  voor elke 2de en daaropvolgende hond per adres. :) :D

Afschaffen van hondenbelasting zou natuurlijk nog beter zijn, maar dit is  toch ook wel leuk  :)
Gebruikersavatar
Door nova
#3075340
Martine-Tom schreef: Wat een bedragen joh  :o
Maar fijn dat het nu iig minder is!

Hier gelukkig al jaren afgeschaft  ;)
Tja, ik bepaal het beleid niet binnen de gemeente.

Had de aanslag van de gemeentelijke belastingen gekregen..... Bijna 1000 eurie aftikken.... Dát zijn pas bedragen  :-\  :(
Door Martine-Tom
#3075342
nova schreef: Tja, ik bepaal het beleid niet binnen de gemeente.

Had de aanslag van de gemeentelijke belastingen gekregen..... Bijna 1000 eurie aftikken.... Dát zijn pas bedragen  :-\  :(
Jaiks  :o
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3075344
nova schreef: Tja, ik bepaal het beleid niet binnen de gemeente.

Had de aanslag van de gemeentelijke belastingen gekregen..... Bijna 1000 eurie aftikken.... Dát zijn pas bedragen  :-\  :(
Jeetje en ik vond het hier al verschrikkelijk duur :S


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door BusKay
#3075358
nova schreef: Zelfs in tijden van economische  malaise... De hondenbelasting in de gemeente waar ik woon is omlaag gegaan  :D . Voor de 2de hond  op  hetzelfde adres betaal ik nu evenveel als voor de 1ste hond. 2de hond en meer was eerst 150% van het tarief voor de 1ste hond
Scheelt in elk geval  42,50  voor elke 2de en daaropvolgende hond per adres. :) :D
Afschaffen van hondenbelasting zou natuurlijk nog beter zijn, maar dit is  toch ook wel leuk  :)
Je mag nog wel op straat met je hond??  :biggrin2: :biggrin2:

Met 1000 eurotjes hebben ze dat ergens toch wel weer goedgemaakt.... OZB het dubbele??
Door Cindy de Wolf
#3075391
Dat is mooi!

Ik ben opgehouden met tellen aan belastingen wordt daar erg triest van. Wij betalen al 500 euro aan parkeervergunning, dikke 500 euro aan OZB ellende, dan de rioolwaterstofheffing tegen de 400 aan en dan heb ik het nog geeneens over de hondenbelasting :-X :-X :-X
Door Lil
#3075414
nova schreef: Tja, ik bepaal het beleid niet binnen de gemeente.

Had de aanslag van de gemeentelijke belastingen gekregen..... Bijna 1000 eurie aftikken.... Dát zijn pas bedragen  :-\  :(
Wow ik betaal stuk minder!

Fijn van de hondenbelasting!!!
Door smulpaap
#3075489
Ik heb jarenlang ""netjes "" voor twee honden betaald .
We hadden er vier . Zo eens in de paar jaar kwam de controleur aan de deur
Controle hondenbelasting , heeft u nog steeds twee honden mevrouw ?
Ja hoor dat klopt . Ik geloof het wel , we staan al jaren in de top tien van duurste gemeente 
Door Ruisje
#3075494
smulpaap schreef: Ik heb jarenlang ""netjes "" voor twee honden betaald .
We hadden er vier . Zo eens in de paar jaar kwam de controleur aan de deur
Controle hondenbelasting , heeft u nog steeds twee honden mevrouw ?
Ja hoor dat klopt . Ik geloof het wel , we staan al jaren in de top tien van duurste gemeente
Wij betalen al jaren 'netjes' voor één hond. :biggrin2:
Zolang onze gemeente geen cent uitgeeft voor de honden, er op geen enkele meter gemeentegrond losgelopen mag worden, zoeken ze het maar uit!
Gebruikersavatar
Door nova
#3075508
Ruisje schreef: Wij betalen al jaren 'netjes' voor één hond. :biggrin2:
Zolang onze gemeente geen cent uitgeeft voor de honden, er op geen enkele meter gemeentegrond losgelopen mag worden, zoeken ze het maar uit!
Ik heb ook een "zwarte hond"  :biggrin2:

maar betaal heel netjes van 2 honden belasting.
Voor mij moreel te verantwoorden  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#3075509
keetje schreef: 1000 euries in totaal toch wel? Niet alleen de hondenbelasting?
Hier krap 800 euries.  :-X Waarvan 64 hondenbelasting.
ja , totaal bedrag van de aanslag, incl. de hondenbelasting.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3075537
Wij betalen netjes hondenbelasting. Had ik twee honden, dan betaalde ik er maar voor 1.
Voor 1 hond betalen we hier 52,20. Voor elke volgende hond betaal je 104,40.
Ik vind het schandalig. Het is al schandalig genoeg dat je hondenbelasting moet betalen, maar het dubbele betalen voor elke volgende hond vind ik echt buitenproportioneel.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door