Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Celicaatje
#3074462
Vandaag kwam ik tot de ontdekking dat de Groene Weg in Assen gaat stoppen en wel per direct vanaf 23-2  :-\
Dit was mijn adresje voor biobotten en karkassen voor de hondjes en ook haalden we wel eens de kvv daar.
De KVV hebben we vandaag allemaal opgekocht (mijn man was met een vrachtwagen in Assen maar dat was nu ook weer niet helemaal nodig haha).
Maar ik vind het erg jammer om dit adresje te moeten missen en wellicht meerderen met mij.
Het is best wel lastig om bio producten tegen een redelijk tarief te krijgen........

De reden is mij (nog) onbekend, ze gaven aan door omstandigheden te stoppen en dat het dit weekend is beslist.
Erg jammer voor onze hondjes..... :'(
Door Celicaatje
#3074570
Dan kun je vandaag nog heen, ze hebben leegverkoop.
Ik was er gisteren, er was nog erwtensoep in de diepvries, alles ging voor de helft van de prijs weg.
Ook het kvv dus en ook van de Vegetarische slager, daarvan heb ik ook een lading meegenomen.


Ja echt jammer dat ze stoppen!
Laatst gewijzigd door Celicaatje op wo 18 feb 2015, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door LottJess
#3074806
heee dat is toevallig...
Ik heb al een paar keer contact deze maand proberen te zoeken met de groene weg, maar kreeg steeds geen gehoor...
Misschien is er wat in de keten aan de hand?
Door fransbulletje
#3074822
Darf wordt gemaakt door de Groene Weg in Amersfoort is anders dan de kvv van de Groene Weg in Assen.
Iedere Groene Weg slager heeft een eigen assortiment.
Door Celicaatje
#3075034
[quote="Jantina"]
Maar de KVV van de Groene Weg is toch DARF? Dat kan je gewoon online bestellen hoor, komen ze bij je bezorgen  :)
[/quote]

Dat is echt heeeeel wat anders, sterker nog, ik heb het daar in Assen samen laten stellen met nog iemand van hier, dus staat compleet los van Darf.
We zijn samen in overleg gegaan daar, hij is zelf ook een hondenliefhebber en vond het wel leuk dat we hem benaderden.
Verder gaf hij er niet zoveel ruchtbaarheid aan, hij had een paar vaste klanten die het kwamen halen.
En geloof mij, het was niet te vergelijken met Darf, Darf geef ik mijn dieren niet omdat ze erg afvielen van dit product....
Ik ben vegetarier maar dit kvv ruikt erg goed, mijn man zegt het ook en hij is een vleeseter. Ook zit er GEEN pens in verwerkt, in tegensteling tot Darf.

Mijn man heeft de hele boel opgekocht. Omdat we bio voeren is de spoeling al vrij dun als je iig Darf wilt vermijden.
Bandit, Carnibest Eko, Ropadog en nog een enkel merk. Ik moet me toch meer verdiepen in zelf samenstellen en dan Eko.
Verder heb ik noodgedwongen 1 hond op Orijen brok staan.... :(
Laatst gewijzigd door Celicaatje op wo 18 feb 2015, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Celicaatje
#3075036
[quote="LottJess"]
heee dat is toevallig...
Ik heb al een paar keer contact deze maand proberen te zoeken met de groene weg, maar kreeg steeds geen gehoor...
Misschien is er wat in de keten aan de hand?
[/quote]

Het zijn op zichzelfstaande ondernemers die deze naam voeren.
Heb je Assen gebeld dan? Zij verwijzen je door naar Groningen nu, dat is het dichtbijzijnde filiaal op dit moment voor de kop van Drenthe.
Laatst gewijzigd door Celicaatje op wo 18 feb 2015, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door