Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3074032
Isabella is met sprongen vooruit gegaan. Ze is volledig opgenomen, dat was al vrij snel, maar ze mocht nog niet alles van Prudence. Inmiddels mag ze "bijna"alles van Prudence. Ze ligt ook in alle mandjes en ligt op alle kussens, ze deelt netjes met Phoebe en Whisper. Soms gaan ze samen op een kussen liggen of in een Mandje. Ze ligt er bij alsof ze een prinses is. Na een lange wandeling ligt ze op haar rug te snurken. Ze schrikt gelukkig helemaal niet meer als je door de kamer loopt. Soms doet ze 1 oog open om te kijken wat er voorbij komt, maar dat oogje zakt dan ook snel weer dicht in een diepe slaap.

Buiten is ze niet meer schrikachtig, al maakt ze wel onderscheid in drukke honden en rustige honden. Een drukke hond kan ze nog wel van schrikken en probeert dan weg te kruipen, een rustige hond vind ze geweldig. Ras en grote maakt dan niet uit.

Isabella heeft al kennis gemaakt met Dirk, een bm sheltie van een vriendin van mij :)
Afbeelding
Ze hebben flink gerend samen

Afbeelding
Diezelfde dag moest Isabella titeren bij Tannetje, en ze heeft haar "huisgenootje" teruggezien die ze maanden geleden voor het laatst gezien had. Ze stapte uit de auto en je zag meteen de herkenning, ze ging er naar toe en stopte haar neus in de vacht, ook Jessy (haar oude huisgenootje) stopte haar neus bij haar in de vacht. En dat was een ontroerende begroeting. Zo leuk om te zien. Jessy en Isabella zijn vanaf 8 weken samen geweest totdat ze naar de opvang gingen.
Tannetje vond haar een draak (hihi) Ze gilde het uit toen ze geprikt moest worden, daar schrok iedereen van. Maar toen er koekjes in het spel kwamen zei ze niets en deed niets anders dan kauwen! : :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :smitten: :smitten: :smitten: :sofa:
Binnenkort zal ze haar "huisgenootje" Bentley ook terugzien, deze is gisteren geadopteerd en woont bij een vriendin van een vriendin van mij.

Afbeelding
afgelopen weekend zijn we naar een vriendje en vriendinnetje Mitch en Kizzy geweest om te spelen met Isabella en de andere shelties natuurlijk ook :) Allemaal los op het strand en dat op valentijnsdag! Ik vind het nog steeds geweldig dat ze nu los kunnen lopen. toch merken we wel dat Prudence er moeite mee heeft. Zij kan gewoon niet luisteren als ze iets in het vizier heeft. Gelukkig is het baasje snel en kan haar laten schrikken, zodat ze weer terug is. Als ze te vaak teruggeschrokken is, wil ze ook niet meer loslopen, dat wordt dan te moeilijk voor haar, ze gaat dan aan mijn been hangen, tikt me met haar neus tegen de benen aan, laat me geregeld bijna struikelen. Te lang luisteren is dus heel moeilijk voor Prudence, net eigenlijk als vrijheid en zelf nadenken wat te doen (of kijken of alles veilig is) Aan de riem hoeft ze niet na te denken, dan is ze "altijd" veilig. Los lopen is voor haar gevoel denk ik ook "onveilig" Als ze heel goed in haar vel zit kan ze heel goed luisteren, maar als ze minder goed in haar vel zit, dan luistert ze ook minder goed.

Afbeelding
Met zijn allen en vriendinnetje Kizzy op het strand (driekleurtje is kizzy)

Afbeelding

Afbeelding
Ook Mitch erbij en een vreemde hond. Allemaal volgend!

Afbeelding
Whisper volop genieten en meelopen. Zo eigenwijs als wat!

Afbeelding
onze vliegende smurf, altijd vrolijk,

Afbeelding
altijd met glimlach

Afbeelding
altijd weer even discussieren met grote zussie


Hé zeg, hoor je mij wel?
Afbeelding

Afbeelding
Die grote glimlach :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Afbeelding
weer met zijn allen en Phoebe sinds kort, nu ze zich goed voelt, op hondenjacht, :)
#3074155
Dank je 't is een stuitertje! Ze springt al hoger dan de deurklinken hier in huis. Soms hou ik mijn hart wel vast hoor! Ze kan zo de deurklink openen zonder enige moeite!

Afbeelding
onze circusartiest, probeer het haar af te leren. Maar of dat gaat lukken?
kiara schreef: wat een prachtige foto's en wat een pretletter face die geniet dat is overduidelijk :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door