Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3074541
Vandaag vieren we feest! Het is vandaag Biscuit's 5de geboortedag! Wat mij betreft gaat het te snel. Ik wil dat ze vanaf nu eeuwig 5 jaar blijft.

Ohhw, ze is me zoooo lief :smitten:

Vijf jaar en een paar weken geleden zag ik haar voor het eerst live zo in haar mandje en ik moest nog kiezen welke pup met ons mee naar huis zou gaan:

Afbeelding

En ik dacht "ik weet niet, maar ik geloof dat jij het bent. Mijn hond".

Inmiddels thuis. Herken je dit speeltje nog Marije ? :

Afbeelding

En ik was zo bang dat Linga niet lief tegen haar zou doen (Linga vindt pups niet altijd geweldig). Vanaf de eerste dag "me and my shadow":

Afbeelding

En ik was zo bang dat Brutus niet lief tegen haar zou doen (hij had ronduit de pest aan pups). Vanaf dag 1 opa-kleinkind-liefde op het eerste gezicht :

Afbeelding

Ze windt iedereen om haar pootje. Iedereen houdt van Biscuit! En ik het meest :smitten:

Lieve schattebout, gefeliciteerd met je verjaardag, dat we nog maar 20 jaar van jouw heerlijke aanwezigheid mogen genieten :-*

Ik zei van de week tegen Leo "het is zo raar maar ze heeft mij het mooiste van de wereld gegeven en ik voel zo'n intense dankbaarheid naar haar". Waarop hij zei "sentimentele dwaas"  :biggrin2:. Deze sentimentele dwaas gaat vanmiddag taart maken. Een taart die ze niet hoeft te delen. Alleen voor haar. Foto's volgen later!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door