Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Yaro
#3074311
Hoi allemaal!!

ik moet eerlijk bekennen dat ik al een tijdje zo nu en dan mee lees op barfplaats. Momenteel ben ik bezig met het samenstellen van een menu voor Yvar, zodat ik daar op over kan gaan zodra we uit-geelimineerd zijn. Nu zat ik zojuist weer wat info bij elkaar te zoeken toen ik erachter kwam dat ik me nog helemaal niet heb voorgesteld! Bij deze dus :-)

Ik ben dus Miranda en woon samen met echtgenoot, 2 konijnen, 2 katten en hond Yvar in zuid-limburg. Yvar is een zwitserse witte herder x husky van 16 maanden (geboren okt. 2013).

Ik heb al heel wat nutiige tips en info hier gevonden en hoop dat ik eruit ga komen mbt zijn menu. Als ik klaar ben zal hij wel een keertje verschijnen voor controle :-p

Groetjes!!!
Gebruikersavatar
Door Yaro
#3085128
Het heeft even geduurd, maar Yvar is inmiddels te zien op de foto onder mn berichten  :P Ik geloof dat ik het plaatsen van foto's eindelijk snap  :biggrin2:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Yaro op do 12 mar 2015, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Door suzanne 1
#3085454
welkom
wat leuk. ...1 van onze honden is ook een kruising witte herder/husky. Alleen die van ons is van 2006. Hij lijkt er wel erg op
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door