Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#3073658
Hi, mijn jongste teckel, nu bijna 9.5 maand heeft last van ontstoken anaalklieren. Ik heb ze voorzichtig uitgeknepen en geef haar sinds een dag of 4 nu 2x per dag 1 traumeeltabletje. En een beetje vetramil op d'r kontje vanwege de irritatie.
Ze krijgt gewoon ook barf net als de andere teckels, die echt nooit anaalklierproblemen hebben.
Wat kan ik nog meer doen?
Ik geef haar nu ook chlorella tabletjes omdat ze loops is geweest. Ik geef altijd mijn teven na de loopsheid een reinigingskuurtje, eigenlijk met detoxdruppels, maar daar werd ze misselijk van. De chlorella tabletjes eet ze zo op.
Gr. Ingrid
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3073799
Als ze echt zijn ontstoken is het dan niet handig om contact op te nemen met je DA?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door vagebond
#3073875
Ze waren vol en ontstoken, want er kwam dunne groene smurrie uit. Ik hoefde maar zachtjes te drukken en het liep eral uit. Als ik naar de da ga, krijgt ze ab. Mss met zilverwater deppen?
Gr. Ingrid
Door Lizzy
#3073877
Oh bleh :-\
Ja, zilverwater lijkt me prima. En Hepar Sulphuris en daarna een kuurtje Silicea!
Door Lizzy
#3074077
Voor Hepar Sulf. moet je wel even kijken welke verdunning je neemt. Als er een abces zit, moet je een lage verdunning nemen. Als de ontsteking al weg is, kun je met een hoge verdunning de boel uitdrogen en genezen. En daarna Silicea om terugkeer te voorkomen. Als het abces nog dicht zit, mag je echt geen lage potentie nemen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door