Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3073891
Grrrrrrrrr. Zo rol je van het een in het ander.............. Eerst loop je vanaf half maart 2014 met een hernia, 21 november 2014 geopereerd. Operatiewond ging open, is nu eindelijk dicht. Daarna een hiel die maar niet dicht wil en waar een extra open wond bij is gekomen doordat er een, naar wij dachten, bloedblaar opengesneden is. Het bleek een los stuk vel te zijn. Nu sinds vorige week onwijs veel pijn in mijn rechterheup, langs de zijkant en trekt door tot aan mijn voet. Huisarts denkt aan een slijmbeursontsteking. Die kon er nog wel bij. Ik zit nu gewoon te wachten op het volgende.............  :'(
#3073893
Oooh wat verschrikkelijk :( heel heel veel beterschap! Laat jezelf maar goed verzorgen/verwennen... Beentjes omhoog en even goed rust nemen!! Is misschien een teken dat je, je lichaam teveel overbelast?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Dian
#3073898
Inouchka schreef: Oooh wat verschrikkelijk :( heel heel veel beterschap! Laat jezelf maar goed verzorgen/verwennen... Beentjes omhoog en even goed rust nemen!! Is misschien een teken dat je, je lichaam teveel overbelast?


Sent from my iPhone using Tapatalk
tja, beentjes omhoog en verwennen gaat niet zo makkelijk als je alleen bent. Ik moet toch voor mijn 2 schatten zorgen. En ik kan niet van mijn vader verlangen dat hij weer hier komt. Hij is net weer naar huis na een paar maand hier te zijn geweest........ :-[
#3073910
Dian schreef: tja, beentjes omhoog en verwennen gaat niet zo makkelijk als je alleen bent. Ik moet toch voor mijn 2 schatten zorgen. En ik kan niet van mijn vader verlangen dat hij weer hier komt. Hij is net weer naar huis na een paar maand hier te zijn geweest........ :-[
Oooh nee dat schiet niet echt op nee... Dan is het enige wat je kan doen positief blijven denken en hopen gaat het snel Beter gaat i.p.v. op het volgende slechte te wachten...


Sent from my iPhone using Tapatalk
#3073914
Dian schreef: tja, beentjes omhoog en verwennen gaat niet zo makkelijk als je alleen bent. Ik moet toch voor mijn 2 schatten zorgen. En ik kan niet van mijn vader verlangen dat hij weer hier komt. Hij is net weer naar huis na een paar maand hier te zijn geweest........ :-[
Nee, beentjes omhoog en verwennen gaat lastig als je alleen bent. Laat staan als je een eigen bedrijf runt, daarvan afhankelijk bent qua inkomsten, geen geld krijgt als je ziek bent of een paar dagen vrij neemt. Niemand die naast 60+ uur werk je boodschappen doet, je was doet, je huis schoonmaakt. Om over het alleen laten van, en noodgedwongen af en toe door iemand anders laten verzorgen van je bejaarde hond nog maar te zwijgen. Tuurlijk is het vreselijk daar hulp bij te vragen. Maar soms is het niet anders.

Begrijp me niet verkeerd, ziek zijn is niet leuk, maar als je enige zorg het zorgen voor je 2 schatten is, terwijl je -voor zover ik begrijp- nog best (scoot)mobiel bent, heb ik toch best wat moeite hiermee.

Ik hoop dat je snel opknapt, nogmaals: ziek zijn en je niet goed voelen is allesbehalve leuk, maar van gaan zitten wachten op het volgende ga je je niet beter voelen.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3073935
-Saskia- schreef: Nee, beentjes omhoog en verwennen gaat lastig als je alleen bent. Laat staan als je een eigen bedrijf runt, daarvan afhankelijk bent qua inkomsten, geen geld krijgt als je ziek bent of een paar dagen vrij neemt. Niemand die naast 60+ uur werk je boodschappen doet, je was doet, je huis schoonmaakt. Om over het alleen laten van, en noodgedwongen af en toe door iemand anders laten verzorgen van je bejaarde hond nog maar te zwijgen. Tuurlijk is het vreselijk daar hulp bij te vragen. Maar soms is het niet anders.

Begrijp me niet verkeerd, ziek zijn is niet leuk, maar als je enige zorg het zorgen voor je 2 schatten is, terwijl je -voor zover ik begrijp- nog best (scoot)mobiel bent, heb ik toch best wat moeite hiermee.

Ik hoop dat je snel opknapt, nogmaals: ziek zijn en je niet goed voelen is allesbehalve leuk, maar van gaan zitten wachten op het volgende ga je je niet beter voelen.
scootmobiel ben ik niet, zitten is een heel groot probleem. Ik zou graag met je ruilen. Ik "zit" in de zin van niets doen en niet bewegen en niet revalideren niet stil.......... maar je wordt er wel eens moedeloos van als het ene nog niet over is, er al weer een ander probleem de kop opsteekt waar je weer een poosje zoet mee bent :-\
#3073938
Das makkelijk tikken natuurlijk: ik zou graag met je ruilen.
Heel simpel, ruilen kan niet.
Ik neem aan dat je inmiddels een hoop kilo's kwijt bent door je GBP. Je zult je dus al wat makkelijker uit de voeten kunnen en dan kan je blessures krijgen ja.
Maar gaan zitten wachten op de volgende daar is nog niemand beter van geworden.
Onder goede begeleiding bewegen kan erg goed helpen bij een slijmbeursontsteking!
Goed weten tot hoever je mag gaan qua pijn kan super werken weet ik uit ervaring.

Dus niet willen ruilen maar wel met een positieve insteek de toekomst tegemoet treden!
#3073942
Marije was me voor: van "Ik zou graag met je ruilen" word ik wat iebelig (is dat Nederlands?) - ik wil niet ruilen en jij ook niet. Bij iedereen is er wel iets dat minder soepel gaat dan je wenst. That's life.

Het glas is halfvol, er is genoeg om blij van te worden, je moet het alleen wel willen zien.
Door M@rina
#3073963
Heel vervelend wat je allemaal mee maakt, maar ik moet Marije en Saskia wel gelijk geven. Gaan zitten wachten op het volgende is vragen om ellende.... dat komt dan vanzelf wel. Is het niet volgende week dan wel volgende maand, al zou het maar een doorlig plek van het vele zitten zijn of een kronkel in je hersenpan door afstomping.
Hup in de benen! Niet miepen maar onder begeleiding gaan oefenen. Dan kan je binnen afzienbare tijd ook je twee knullen weer zelf de zorg geven die ze nodig hebben.
Door Ruisje
#3073986
We zijn weer aardig voor elkaar... :-[ Als je al een jaar op-en-af met je gezondheid bezig bent, wordt je weleens moedeloos. Dat kan ik me heel goed voorstellen!

Dian, beterschap en rustig aandoen met een slijmbeursontsteking in je heup!!
#3073991
Ruisje schreef: We zijn weer aardig voor elkaar... :-[ Als je al een jaar op-en-af met je gezondheid bezig bent, wordt je weleens moedeloos. Dat kan ik me heel goed voorstellen!

Dian, beterschap en rustig aandoen met een slijmbeursontsteking in je heup!!
Waar lees je dat ik dat niet zou begrijpen? Niets onaardigs aan mijn mening, volgens mij. Ik kijk er anders tegenaan, dat is ongepast volgens jou?
Door M@rina
#3074012
Ruisje schreef: We zijn weer aardig voor elkaar... :-[ Als je al een jaar op-en-af met je gezondheid bezig bent, wordt je weleens moedeloos. Dat kan ik me heel goed voorstellen!

Dian, beterschap en rustig aandoen met een slijmbeursontsteking in je heup!!
Niets onaardigs bedoelt, maar vaak helpt het niet als iedereen "ach en wee" doet, ff een "schop onder de kont" kan soms veel meer voor iemand betekenen die al tijden in de ellende zit.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3074018
Kan me heel goed voorstellen dat je er een beetje moedeloos van wordt. Probeer te genieten van de leuke dingen, zoals bv je twee mannetjes.
Ik weet hoe vervelend slijmbeursontstekingen zijn maar het positieve is: Al duurt het soms lang, het gaat weer over. Hou je daar aan vast!
Door Borke
#3074020
Dian schreef: Ik zit nu gewoon te wachten op het volgende.............  :'(
En dat zal ook komen Dian, want (hopelijk) worden we allemaal steeds ouder en dan komen er steeds meer kwaaltjes en aandoeningen, zo is het leven.
Soms is het veel tegelijk en achter elkaar en helaas zijn er genoeg mensen die hier ervaring mee hebben.

Wachten op het volgende, betekent dat je focust op dat wat niet goed gaat in je leven en er zal altijd iets gaan wat niet goed gaat...
Door dat te doen zak je steeds verder in de put, het geet stress en dat vermndert je weerstand.

Pak de uitdaging aan om je te concentreren op dat wat goed gaat: jij bent nog steeds in het rijke bezit van je vader en van jouw twee hondjes, je hebt je GBP gekregen waarmee je de kans kreeg om af te vallen etc.

Slijmbeursonstekingen aan je heupen zijn vervelend, helaas weet ik er alles van.
Het vergt actie om het over te laten gaan en er mee om te gaan, net wat Marije zegt.

Het is makkelijker om onder een bericht als het jouwe "sterkte" te typen, dat kost minder energie en is vaak wat mensen willen lezen.
Het helpt alleen meestal niet echt.
Daarom steken nu een paar mensen hun nek uit om je op een andere (ik vind positievere) manier een hart onder de riem te steken Dian.
Doe er mee wat je wilt  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door