Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door joel
#3073819
We hebben vanmiddag heerlijk gewandeld, maar nu thuisgekomen zie ik dat Lizz haar neusbrug wel verbrand is...... :-[
Nooit aan gedacht om daar wat op te smeren. Tot ik nu haar rode neusje zie  :-\

Wat gebruiken jullie als zonnebrand? Lees dat de zonnebrand voor onszelf niet echt ideaal is.
Ze heeft ook weinig haar op de tenen, moet ik daar dan ook wat opsmeren, of zal dat niet snel verbranden?

En wat voor huis tuin en keukentips hebben jullie voor het verbrande neusje. Heb al even een koud washandje geprobeerd. Maar andere tips zijn welkom!
Gebruikersavatar
Door joel
#3073901
vagebond schreef: Bedoel je verbrand door de zon? Of dat ze ergens in heeft gezeten met haar neus?
Gr. Ingrid
nee, echt verbrand door de zon.....
Gebruikersavatar
Door Radja
#3073918
Ik had er 1 voor Radja gevonden van ecomild.nl zit geen zink in en andere schadelijke ingredienten! Is voor baby's en is factor 45
Gebruikersavatar
Door pluk
#3073931
Voor nu zou ik aloe vera gel proberen, liefst zo puur mogelijk.
Yoghurt schijnt ook te werken, maar zelf geen ervaring mee.
Gebruikersavatar
Door joel
#3074448
Radja schreef: Ik had er 1 voor Radja gevonden van ecomild.nl zit geen zink in en andere schadelijke ingredienten! Is voor baby's en is factor 45
dit is ook een goeie site, ook voor mezelf  ;) we kunnen makkelijk delen Lizz en ik ;-)
Dank jullie wel!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door