Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Juul
#3073558
Falco gaat niet lekker. Drinkt wat meer, plast wat meer heb ik het idee. Kan 's avonds slecht rust vinden. Regelmatig last van reversed sneezing. Lijkt steeds meer geobsedeerd door voer, en speuren gaat niet lekker.

Urine laten onderzoeken een eerste stap?
Laatst gewijzigd door Juul op di 17 feb 2015, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lil
#3073657
Ik zou met een da overleggen wat de eerste stap is, dus echt gewoon een consult doen.
Overduidelijk niet lekker, maar of je urine moet controleren of bloed of.... geen idee.
Door Juul
#3073668
Dat gaan we natuurlijk sowieso doen. Ik had het anders alvast meegenomen.
Door Lizzy
#3073672
Juul schreef: Falco gaat niet lekker. Drinkt wat meer, plast wat meer heb ik het idee. Kan 's avonds slecht rust vinden. Regelmatig last van reversed sneezing. Lijkt steeds meer geobsedeerd door voer, en speuren gaat niet lekker.

Urine laten onderzoeken een eerste stap?
Ik zou denken aan urine en bloedonderzoek.
Door Lil
#3073687
Juul schreef: Dat gaan we natuurlijk sowieso doen. Ik had het anders alvast meegenomen.
De ene keer moet ik het nuchter doen en de andere keer juist niet. Vandaar dat ik daar geen zinnig antwoord op kan geven, helaas.
Door Juul
#3073735
Vanmiddag gaan we om half 3. Urine gaat nog niet zo simpel worden blijkt wel. Daar moet eerst wat aan geclickerd.
Door Lil
#3073758
Juul schreef: Vanmiddag gaan we om half 3. Urine gaat nog niet zo simpel worden blijkt wel. Daar moet eerst wat aan geclickerd.
Ik ben beetje heel gemeen. Zorg dat ze veel drinken (lekker maken van het drinken door bijv beetje melk, bouillion etc.) en dan ga ik ze een uurtje later dan gewoon uitlaten. Na enig geduld plassen ze dan uiteindelijk wel in het bakje of de soeplepel. Boris plast in bakje, maar ik heb ook een hond gehad die niet wilde dat je zo dichtbij kwam (ze houden dan op en dat houden ze goed vol), maar als ik een soeplepel gebruikte dan kwam ik niet zo dichtbij en plaste hij wel daarin.
Door Juul
#3073810
Niet helemaal wat ik verwachtte. Hart was zeer onregelmatig. De dierenarts heeft bloed afgenomen en ik hoor morgen een uitslag.
Door Martine-Tom
#3073823
Wat goed dat je gegaan bent dan  :o
Sterkte met wachten op de uitslag...
Door Juul
#3073894
Ja, maar ook wel raar. Hij trok vanmiddag na het DA bezoekje nog gewoon een paar sprintjes door de Zandkuil samen met Epke, en dan begint hij zelf.

Maar dit is wel verhelderend voor mij, mbt waarom hij af en toe zo onverklaarbaar moe was na het werken. En als ik terug denk speelt dat eigenlijk al vanaf de zomer, toen weet ik het aan de warmte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door