Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Saskia-
#3073445
:) zonnig strandwandelingetje (sjemig, wat een drukte!), wodje gewassen, heleboel wassen gedraaid, gedroogd, gevouwen, gehangen, eten voor de ouwe taart gemaakt en die in bed gestopt.
Nu lekker genieten van een rustige zondag(na)middag.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3073457
Heerlijk getraind met Oscar vanmorgen. Eindelijk weer eens buiten, dus ik verwachte standje onbereikbaar met veel gesnuffel en gekijk naar alles wat er bij de buren gebeurd. Er is wel gekeken, niet gesnuffeld, veel samengewerkt en zijn hersentjes hebben gekraakt om de parcourtjes goed te doen. Super trots op mijn kerel!

Daarna thuis in bad om warm te worden, waar ik in slaap ben gevallen. Toen nog eventjes lui op de bank en ik ben net wakker  :o. Iets met ik zal het nodig gehad hebben denk ik. Nu lekker de boerenkool opwarmen, van slapen krijg je trek!
#3073480
Vanmiddag drie wasmanden vol was weggestreken. Daarna met Zoë in het zonnetje gewandeld en bij paps en mams een kopje thee gaan drinken en een pannetje verse soep opgehaald. Alle beetjes helpen tenslotte.
#3073531
Bij de dochters in Enschede langs geweest. Een auto vol gebracht en dezelfde hoeveelheid maar dan anders weer mee terug genomen.  ::)
Verhuisbedrijf Ouders Enzo.  :biggrin2:

Hond was ook mee, en is nu helemaal gesloopt van alle aandacht. Oh, en van de vloer van een studentenflat leegsnaaien.  8)
Het was weer heel gezellig.  :)
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3073604
-Annemarie- schreef: Bij de dochters in Enschede langs geweest. Een auto vol gebracht en dezelfde hoeveelheid maar dan anders weer mee terug genomen.  ::)
Verhuisbedrijf Ouders Enzo:biggrin2:

Hond was ook mee, en is nu helemaal gesloopt van alle aandacht. Oh, en van de vloer van een studentenflat leegsnaaien.  8)
Het was weer heel gezellig.  :)
Hé collega!  :biggrin2:

Dochterlief geholpen met kast in elkaar zetten. Tja... dat is dus altijd weer de uitdaging. Als je zo'n kast koopt, dan krijg je hem in elkaar (met de handleiding), maar als je zo'n kast één keer in elkaar gezet hebt, moet je hem eigenlijk niet weer uit elkaar willen halen. En dat is dus wel gebeurd...
Eén deurtje met kuren. Hier moet ik nog een oplossing voor verzinnen, want de scharnieren moeten verplaatst worden. Maar ook dat gaat lukken  8)

Voor de rest weer verbaasd over voetbalpubliek. Maar goed, het is zonder rellen en vechtpartijen verlopen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3073659
Het hok is definitief goedgekeurd als stevig  :biggrin2:. Oscar ging rondjes lopen, zijn rug schurend tegen de muur, de zijkanten en de tralies. Vier rondjes en het hok staat als een huis!
Met wandelen zijn jas maar aangedaan. Het is hier koud  :cold:. Hij liet het wonderwel toe.
Gebruikersavatar
Door kira
#3073941
Beterschap Ronald.

Het weekend was te kort. Dat is altijd vervelend. Weer een week met veel gereis voor de boeg, vanavond en donderdag wel een vrije avond. Zit aan een ongelovige Thomas. Gisteren bier geproefd bij onze vroegere overbuurjongen. Mannen drinken toch echt iets sneller en hoewel ik de laatste nog wel gelust had, leek het mij wat onverstandig omdat ik vandaag toch echt nuchter moest werken. Kreeg ik het laatste biertje lief mee naar huis. Net in heb bos mij verbaasd. Ik liep over het kronkelpad en daar is het onvermijdelijk dat losse honden eerder bij elkaar zijn als dat je ze terug geroepen hebt. Met dat ik twee duitsers zag, zag de eigenaar mij. Hij bulderde allerlei commando's, maar geen reactie. Nou ja, dat Kleine beer verschrikt op keek en de duitsers zag. Nu zagen ze er erg lief uit, en de mijne zijn ook lief, ze stonden al aan elkaar te snuffelen. Ik liep door, een duitser liep iets mee, liep vervolgens naar de eigenaar en kreeg me toch een optater omdat hij op de bulder niet was komen terug lopen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3073955
Dat vind ik altijd zo frappant: je brult dat je hond moet komen, en àls die dan uiteindelijk komt, geef je hem op z'n flikker. Iets zegt mij dat die hond de volgende keer ook niet komt...  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door