Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door roek
#3072972
Ondanks mijn nog steeds langzame computer heb ik sinds een jaar toch maar weer eens wat aangeboden op barfplaats.
De computer is weggeweest naar een winkel om opgeschoond te worden, kosten ruim 100 euro maar toch vind ik de snelheid zwaar tegenvallen
tevens ontneemt het de lust om hem te gebruiken.(snuffelen op BP).

Je zou je computer eigenlijk moeten testen op snelheid voor je hem wegbrengt en dezelfde test doen als je hem weer terug krijgt.

Ik ervaar het nu als weggegooid geld.  :'(
Door BusKay
#3072976
Kun je wat gegevens van de PC geven.
Proef dat honderd euro beter in een nieuwe of goede 2e hands geïnvesteerd hadden kunnen worden maar kan pas wat zeggen als ik iets meer weet....

Snelheid PC
Welke Windowsversie
RAM (hoeveelheid)
Waar gebruik je hem voor...
Laptop of Desktop...
Door roek
#3073279
BusKay schreef: Kun je wat gegevens van de PC geven.
Proef dat honderd euro beter in een nieuwe of goede 2e hands geïnvesteerd hadden kunnen worden maar kan pas wat zeggen als ik iets meer weet....

Snelheid PC
Welke Windowsversie
RAM (hoeveelheid)
Waar gebruik je hem voor...
Laptop of Desktop...
Nou dat gaat hem niet worden denk ik maar tis windows 7 een laptop en hij wordt alleen gebruikt
Om een beetje te googelen ramensnelheid geen idee
Door BusKay
#3073282
Computer met rechtermuisknop aanklikken en in het menutje eigenschappen kiezen.

Daar kun je zien:
Windowsversie
Processor
RAM
en 32 of 64 bits..
Door BusKay
#3073348
Sonja schreef: Is et wel je computer die langzaam is en niet je internet?
Inderdaad een goede vraag... hier is je internetspeed te testen: http://www.speedtest.net/nl/

Bij een te lage snelheid is het goed te kijken naar het abonnement wat je hebt... welke snelheid behoor je te hebben.
Is dat wat je gemeten hebt beduidend lager dan is het goed eerst naar je verbindingen te kijken..
Bij draadloos sluit hem dan eens bedraad aan en kijk of het verbeterd (wederom meten op speedtest).
Verbeterd het bedraad niet bel dan evt. je provider eens (de helpdesk).

SUCSEX!!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3073352
BusKay schreef: Inderdaad een goede vraag... hier is je internetspeed te testen: http://www.speedtest.net/nl/

Bij een te lage snelheid is het goed te kijken naar het abonnement wat je hebt... welke snelheid behoor je te hebben.
Is dat wat je gemeten hebt beduidend lager dan is het goed eerst naar je verbindingen te kijken..
Bij draadloos sluit hem dan eens bedraad aan en kijk of het verbeterd (wederom meten op speedtest).
Verbeterd het bedraad niet bel dan evt. je provider eens (de helpdesk).

SUCSEX!!
Precies! En even je modem resetten wil ook wel eens helpen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door