Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3073202
Pfff...ik dénk dat Pippin chocola heeft gehad...maar ik weet het niet zeker. Dus de DA gebeld, maar het was - áls het al zo is - maar een klein blokje...niet erg zei ze. Pas bij 35 gr is het eventueel vervelend bij zijn 7,5 kilo...en het was hooguit 10 gr.

Nooit geweten dat chocola zó slecht voor mijn hart zou kunnen zijn!
:-[
Door Lil
#3073206
Goed in de gate houden, maar komt vast goed! Hier is eens 800 gram opgevroten door 27 kg hond. Braken had geen zin meer. Buiten hyper gedrag gelukkig niets gebeurd.
Door - pien -
#3073212
Hier was er éen die had extra-puur opgevreten (niet heel veel maar hoe weinig dan wist ik ook niet....)
Toch ben ik er na een paar uur weer uitgegaan om te kijken hoe het met 'm was...hij was hieperdepieper maar verder was er niks aan de hand en de volgende ochtend was z'n gedrag weer normaal.
Maar je schrikt je rot!
Door Lil
#3073216
ingeastrid schreef: Ja...inderdaad! M'n hoofd zegt meteen...als het zo is, dan was het maar heel weinig...maar je hart vliegt echt in je strot!
Herkenbaar! Ik moest overigens wel naar da voor controle, maar dat was dan ook meer dan de dosis die verkeerd kan aflopen. KAN hoe gevoelig ze zijn is individueel bepaald en de meeste zijn niet zo extreem gevoelig gelukkig. Maar ongerust, Jazeker! Ik ben wakker gebleven toen.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3073233
Hier lag er ooit een vertrapt chocolade sinterklaasje in de struiken. Geen idee of en hoeveel Scott op had maar kregen advies direct te komen. Spuit erin en braken maar  :-\  en dat koppie toen dat gebeurde... :'(
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3073237
we zijn bijna 2 uur verder...Pip gedraagt zich absoluut normaal...ook de carnibest puppy ging er lekker in...hopelijk valt het dus allemaal reuze mee... :)
Door BusKay
#3073246
ingeastrid schreef: we zijn bijna 2 uur verder...Pip gedraagt zich absoluut normaal...ook de carnibest puppy ging er lekker in...hopelijk valt het dus allemaal reuze mee... :)
Gezien de hoeveelheid lijkt me dat je ook geen grote problemen hoeft te verwachten..

In ieder geval was dit geen beste Valentijn.... tenminste als het uit die doos kwam...  :( :(
Gebruikersavatar
Door ingeastrid
#3073247
Nee...het was wel Tony Chocolonely, gewoon zelf gekocht...meneer heeft wel goede smaak. Al ben ik er nog altijd niet zeker van dat ik het niet gedachteloos zelf al had opgegeten.
Maar hij ligt gewoon rustig te slapen...heeft goed gegeten en is niet anders dan anders...
Door hannabelgje
#3073261
Zoë had laatst een halve reep melkchocolade gegeten en is daar goed ziek van geweest. Veel buikpijn en misselijk. Na uren kwam er bruin schuimig braaksel uit en was het weer ok.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door